kajfla Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 eller er dere av de som ikke lager noe oppstyr rundt det? jeg har lyst til å finne på noe, men er IKKE kreativ... blir sikkert hjerte formet kake... i år igjen... haha
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Humm!? For og være ærlig veit jeg ikke hvilken dato det er valentine en gang.. Aldri "feira" og kommer nok ikke til og gjøre det heller.. Han kan heller bruke penger på å gi meg en mamma gave etter fødsel
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg SKAL føde, dersom hun ikke har kommet før den dagen Hehe, termin på lørdag, og lei....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg skal på leiskole med eldste sønnen fra 13 til 15, mens mannen er hjemme og passer nr 2 Så veldig romantisk Valentine for oss Men vi har forlovelsesdag i helga, så håper vi kan feire den romantisk istedet. Pleier ikke å feire Valentine til vanlig heller vi siden vi har forlovelsesdagen i nærheten.
Kakebakesøte Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Dattern min har bursdag så det blir bursdagsfeiring - 2 år allerede! Wow. Men dette avhenger av når denne prinsen vil ut. Kanskje han vil ut denne dagen han også. Har termin i morgen, 7. februar (samme termindato som jenta mi) så jeg er skikkelig spent, en uke over termin er jo ikke så uvanlig.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg og sambo er blitt enige om at vi har vår egen dag istedenfor å feire valentines day. Så stine og andré-dagen er 2 august! Hehe.. Var han som kom på det og jeg syns det var en god ide jeg
berta Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Vi skal på middag på Big Horn Steak House. Etter den skal vi på kino, Lønsj.. Ikke så veldig oppfinnsomt, men det blir kjekt Blir vel en liten gave også... Egentlig dumt at dagen er så nærme morsdag, blir så tett de to dagene... ;-)
En, snart to :) Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Det er min plan også. Har også termin på lørdag. Samboer er lærer og har vinterferie neste uke så han håper på fødsel i slutten av neste uke for å få lengre "ferie", så 14. passer bra.
pifi med tre nurk Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikke noe spesielt forhold til valentines day egentlig...som regel skrevet og fått kort av kjærester da... men kjæresten min nå ( og kommende barnefar) har snakket om valentines day og hva vi må gjøre...han vil at vi skal ut og spise og det er absolutt forbudt for meg å åpne det ene skapet på soverommet... så noe ligger og venter der veldig koselig!
SuperMoM <3 Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skal kjøpe meg sjokolade på konfekt "butikken" og kose meg helt alene!! "Duste" mannen min er på sjøen så får bare være romantisk alene:p hehe
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 På hyttetur med et annet par.... Ikke veldig romantisk. Men litt omtanke skal jeg vel få til uansett :-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Grrrr.. Dette svaret her sku sikkert vært inne på krangledebatten, men... Hvorfor i all videste verden skal man feire valentines day da? En amerikansk tradisjon som ikke har noen som helst røtter i Norge. Det er jo bare forretningene som ønsker å få økt salget sitt litt i en ellers gusten og kald vintermåned! Komersiell kjærlighet - NEI TAKK! Selvsagt er det hyggelig å få blomster eller sjokolade eller hva det nå enn skulle være, men for min del blir jeg mer glad for gaver hvis jeg får dem på alle andre dager enn valentines day! Samboeren min er en særdeles romantisk mann, så hvis ikke jeg hadde fortalt han hva jeg mener om valentines day kunne jeg regnet med å få både blomster, middag og noko attåt. Men jeg vil heller få sånt på datoer som betyr noe for oss jeg. Det at han kom hjem med en stor og flott rosebukett dagen etter at vi fikk positiv graviditetstest er noe som betyr mye for meg =) Og at han husker når vi ble sammen, når vi forlovet oss og når jeg har bursdag. Valentines day kan gå å grave seg ned! Men det er jo min mening da... Liker ikke de andre amerikanske tradisjonene heller jeg. Hvor har det blitt av den gode, gamle julebukken? Den er byttet ut med ekle monstre som gjør hærverk hvis de ikke får det godteriet de vil ha! Såh.. Da fikk jeg blåst ut litt =P
pifi med tre nurk Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 i grunen helt enig med deg...er mye koseligere å huske og feire de dagene som er spesielle for oss...ikke en dag som blir "prakket på oss"... men på den annen side, hvis min kjære ønsker å gjøre noe koselig for meg den dagen så synes jeg at han skal få lov til det uten å få "kjeft"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå