Gå til innhold

Nytt treff 25.feb


Zikosu og William

Anbefalte innlegg

Startet en ny tråd for videre diskusjon om sted og tid for det nye treffet jeg...

 

Fra tidligere har vi kommet frem til at:

- 25.februar passer bra

- noen er interessert i formiddagstreff (jeg er i byen fra ca.12 uansett,så samme for meg...)

- det er mest aktuelt med café kontra restaurant,siden man da kan bare kjøpe seg en brus,kake eller lett måltid...

- foreløpige forslag til sted er Bær&Bar og Bari

 

For min del passer det best med et sted i midtbyen siden jeg er avhengig av buss hjem,Bari er da egentlig perfekt siden det ligger i Munkegata hvor alle busser passerer...

 

Andre forslag på tid og sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bari høres bra ut, kommer også til å være i byen fra ganske tidlig på dagen av - oppfølgingsprøver til Mor&Barn-undersøkelsen på St. Olavs før kl.11 eller etter kl.12, så for min del er det fint om treffet ikke blir altfor "sent" slik at det blir maaange laaange timer å vente i byen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an for oss å treffes tidligere uansett om "hovedtreffet" blir på ettermiddagen...Å bare tusle litt og kikke på ting til babyen (eller rett og slett bare til seg selv... ;P) eller bare skravle på kafe...Ser forresten at du også er fra østlandet Swana,jeg er egentlig fra Lillehammer selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...er så merkelig, trykker ikke på "anonym"knappen, men blir allikevel anonym....skjedd flere ganger nå... ???

Swana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bari er en fin plass!

Formidagen passer fint for meg, siden jeg er sykmeldt og ikke har stort annet å ta meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da kan vi vel igrunn si at Bari er bestemt...eller???

gjenstår bare å fastsette tidspunkt da...innspill fra dere som jobber er veldig ønsket...

 

sånn litt utenom tema,men er på jobb selv idag og har planer om å tusle litt i byen etterpå om noen vil være med...??jeg er ferdig 15.30 og i byen omtrent 16.00,siden det tar litt tid med bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gjerne med på tidlig-treff og sent-treff :) akkurat samme for meg, ,så lar andre ta seg av å bestemme tidspunktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna fra siste treffet jeg.. For min del passer ikke dagtid, da jeg er på jobb.. Så tror kanskje at alle jobbere vil komme rundt 16-tida, men dere kan jo gjerne møtes tidligere dere som går hjemme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier dere jobbere,skal vi sette kl.16 på Bari??

Også kan heller vi som er hjemmegående møtes tidligere og f.eks. shoppe litt??

Som sagt er jeg uansett i byen fra ca 12-13tiden,så hadde vært trivelig å slippe å vase rundt alene mens jeg venter på selve treffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også et lite tips til de som befinner seg litt inne i tåka,med en tendens til å glemme ting,legg inn alarmbeskjed på mobilen...jeg må gjøre det på nesten alt for jeg er veldig distre om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har også satt opp et treff 13.feb kl .12....samme gjelder med påmelding... :)

bare husk å skrive hvilke(n) dato du vil være med på....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenker på oss som har barn fra før, som gjerne må ha henta dem i barnehagen og fått i dem litt mat før vi stikker av....

 

Kanskje noen som jobber enda også, som vil innom hjemme en tur før de skal på treff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra med tilbakemeldinger...flytter det til 17 hvis det passer bedre...vanskelig å vite når ingen sier noe...har jo satt opp eget formiddagstreff for de som vil det også,så er bare å komme med forslag til endringer slik at det passer bedre for alle...så Carina,du er hørt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 17 er mye lettere å få til enn kl 16 for meg, så det er supert! Jeg skal VIRKELIG prøve å unngå å sovne eller få omgangssyken slik at jeg kommer meg på treff denne gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut...hehe...alarm på mobilen funker mot det du nevnte først,men sykdom er vel heller uforutsigbart... :S

fortsatt fint om de som vil være med pm'er meg,lettere å telle i innboksen enn å lete blandt alle innleggene i alle trådene... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge treffene er for alle som vil være med,uansett alder eller termin,setter ikke noen grenser for da er det alltids noen som blir utenfor og det liker jeg ikke...så det er bare å melde deg på...

 

husk å skrive hvilke(t) treff du vil være med på i pm'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å sende pm trykker du på navnet på den du vil sende til,så kommer det opp en profil,litt til høyre står det en knapp "send melding"....verre er det ikke...for å lese post du har mottatt trykker du bare på din side og postkasse... :) men du trenger ikke sende pm til meg nå,for du er notert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...