Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes det virker så trangt inne i magen om kvelden,det presser skikkeli,og huden er stram,(det klør og stikker også),lurer på om det kan vere fordi jeg som regel spiser mer kvelden. Er så følsom for tida,det blir verst kvelden det også,ofte jeg bare har lyst til å grine..uten grunn,hehe. Men ellers på dagen er det som regel mye kjekkere å vere gravid,(rart)..hvordan er det med dere?
trinemor Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hei jeg har det som deg. på kvelden er magen veldig stam å føles som den skal sprenge, presser skikkelig nedover og jeg løper på do nesten konstant. er også vond i ryggen på kveldene å sliter med å sitte å ikke minst sove godt på natten, kan nesten ikke huske sist jeg sov skikkelig. er enige med deg at det er kjekkere å være gravid på dagen, da føles den lettere og jeg er ikke så plaga med smerter da, bortsett fra noen kynnere innimellom. jeg er i 36 uker i dag og håper det ikke er så lenge til den lille kommer.
magj Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 sånn er det hos meg og. Så ubehagelig om kveldene at jeg ikke klarer å legge meg. Må gjøre meg HELT ferdig på do-gang på gang hele kvelden, å roe ned magen. Sjelden jeg klarer å legge meg før 2. Drygt å våkne av at unga skal opp kl 7 da altså!!
nøffemamma Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Er mye mer tung, følsom , tissatrengt og alltid tømt for energi på kvelden........Skal jeg få gjort noe,må det bli før fire på ettermiddagen, og da er jegegentlig i superform!! Er 39+1 idag, så forhåpentligvis er det ikke så mange tunge kvelder igjen:O)
*H* Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 samme her og jeg er bare i uke 30! føles ut som om hun vokser masse i løpet av dagen, for så å krympe inn igjen til morgenen. de siste 3 dagene har det vært helomvending her, fra natt til dag aktivitet, så nå sliter jeg på jobb/skole, for det kiler så fælt:P:P
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Akkurat sånn er det her også,, Om morran føler jeg meg nesten ikke gravid i det hele tatt.. men utpå ettermiddagen og kvelden så er det akkurat som om magen blåser seg skikkelig opp, blir stram og hard og tung, og jeg føler meg konstant mett selvom jeg ikke har spist så mye..
sebastian + en til Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Veldig enig , er i uke 36. og det føles som om magen skal sprekke om kvelden, ryggen dreper meg. For ikke snakke om bekkenet, toalett besøk om natten. men heldigvis ikke så veldig lenge igjen..gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå