Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 På forsiden er det en link til morsomme ting far har sagt under fødselen. Og ja, la gå at jeg er rimelig hormonell om dagen... og det er mulig jeg har mistet min sans for humor. Men jeg syntes ikke det er morsomt, bare trist og jeg kjenner jeg blir sint også. Tenk at noen menn får seg til å si til sin fødende dame at hvis du søler i bilen får du vaske det selv og svettemerkene må dørhåndtakene må poleres øyeblikkelig osv osv osv. Han er så glad i bilen sin skriver damen med smilefjes bak. Ja, han er tydeligvis mere glad i den en deg og babyen snerrer jeg for meg selv. ÅH måtte bare få ut litt aggresjon. Jeg innser jo at alle og en hver kan bli urasjonelle i en stress situasjon. Er glad disse damene har fått de mennen i allefall, jeg hadde nemlig klikket i vinkel.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hehe, synes det var artig lesing jeg. Men er ikke særlig hormonell heller. Hehehe...
Trulte76 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 jeg også synes det var mye morsom lesning hehe..
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg syns det var mye morsomt både som fr hadde sagt (og gjort) og mor hadde sagt og gjort:-)
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 ok, ok, ok... da var det vel morsomt da. Syntes liksom jeg gjør en jobb når jeg føder barnet vårt jeg. At jeg må rett ut å vaske bilen for blod og fostervann er rasende festelig. Kan sikkert få gjort det mellom første amming og bleieskift mens mannen leser dagbladet.
Nr2iNovember Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Jeg lo så jeg nesten datt av stolen når jeg leste innleggene! Utsagn som at mamma må vaske bilen for blod og fostervann etter fødselen, er vel sagt i en sammenheng der mannen kanskje ikke klarer å tenke helt klart! Det er da ikke noe rart om de er litt stresset i en sånn situasjon. Kommer sikkert til å si mye rart selv
Miss Misantrop Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Sikkert bare jeg, men jeg liker ikke at gravide medsøstere blir tråkket på i en vanskelig situasjon for så å bare le det bort med at mannfolk er mannfolk. Litt folkeskikk forventer jeg faktisk av menn også. At de sover under fødselen og spiser den fødende kvinnens mat under riene hennes er tydelig vis RASENDE FESTELIG. Sjarmerende å høre at han tenker på seg selv først sist og imellom.
Trulte76 Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 min ex var litt omtenksom han faktisk hehe..jeg ble satt igang..han hadde jo feber og hele pakka han, så håpet jo han skulle få natta på seg da..men tulla ville komme på kvelden. Ba jordmor ringe han når det nærmet seg..ble jo satt igang første gangen også..å da var han med 1 t. jeg sa jo det var leeenge igjenn..trudde jeg da.. så denne gangen så husket han at jeg hadde sagt til han under svangerskapet at han fikk ikke komme uflidd og sjeggete på fødestua, så han barberte seg like greit han hehe..å regnet med han rakk det..og etter han kom til sykehuset kom jenta ut 30min etterpå hehe Så han kunne like gjenre mistet hele fødselen pga han så omtenktsom barberte seg først hehe.. Jeg hadde faktisk ikke reagert på han kom ubarbert da siden jeg var i fødsel og ga f i akkurat det..men han skulle greie å huske jeg hadde sagt dette engang er jeg imponert over siden han ellers har gullfisk hukommelse hehe
Miss Misantrop Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 Se det var en morsom historie om en sot og omtenksom mann (iallefall I den situasjonen) Saanne historier varmer hjerter'ottene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå