L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 kjennes ut som stikking og litt som sting, og gjør fryktelig vondt. har hatt veldig mye vondt i ryggen de siste dagen også,(BL) klarer nesten ikke gå til tider. kan det ha sammenheng eller bør jeg dra til legen??
hmmm? Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hvis det gjør så vondt at du neste ikke kan gå burde du kanskje snakket med en lege eller jordmor... kanskje du kan ringe til føden der er det jo alltid noen som vet... men jeg har den samme følelsen av sting til tider, som oftest når jeg går litt... Går fra danmarksplass til strandgaten hver dag og da kommer det når jeg er halveis... Er ikke særlig behagelig, men jordmor sa at det bare var livmor som strekker seg.. Jeg har det vekselvis på begge sidene og er ikke så veldig vondt så jeg har slått meg til ro med at det bare er livmor... men ville som sagt kanskje ringt å snakket med noen ;o) kan jo kanskje hende det er kynnere også? jeg vet ikke hvordan de kjennes ut da, men kan jo hende ) jeg er forresten 25+2, eller i uke 26 (høres litt bedre ut)...
hmmm? Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hvordan går det med deg? har du snakket med noen eller gikk det over? ble litt nysgjerrig...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde mye av det i sist svangerskp, hos meg skyldtes det en kombinasjon av livmoren som strakk seg, og muskelkramper. Samt at jeg stivnet veldig fort pga BK.
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 ringte legen og de sa jeg skulle komme på legevakta om det ikke ga seg innen 8. nå har det kommet seg så satser på det er over. kynnere er det nemlig ikke for det har jeg hatt mye av, og de gjør jo ikkje vondt. tror nok også det er kombinasjon av BL, livmoren som strekker seg og babyen som presser på noe inni der. er veldig liten så blir liten plass for lillemann inni der når jeg sitter, men smertene var igrunn verst når jeg lå på ryggen. men nå er det iallefall blitt mye bedre, så da orker jeg ikke tenke mere på det;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 kjenner på det samme - nevnte det til fastlege som tok blodprøve for ev. å utelukke begynnende svangerskapsforgifning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå