Gå til innhold

Er det bare meg eller......

Anbefalte innlegg

Skrevet

går dagene fortere nå?? Synes tiden fyker av sted fra jeg står opp i 7-8 tiden om morgenen til jeg skal hente storegullet i bhg. Har nesten ikke tid å være inne på nettet heller....hehe. Før var jeg inne stadig vekk for psykisk støtte.......men nå klarer jeg meg litt bedre :-) Synes i grunnen det er deilig å være hjemme, MYE bedre enn jeg hadde trodd faktisk. Er nok mer avslappet denne gangen. Koser meg med kaffe, frokosttv og en blid unge.

Skrevet

Helt enig:) Syns dagene flyr avgårdet...og hos oss skjer det noe hver dag syns jeg, alltid på farta! Vesla er jo allerede rukket å bli over 3 mnd. Gøy med baby og hjemmekos:)

Skrevet

Har det sånn jeg og. Har som regel ikke rare programmet, men tiden flyr. Ikke før jeg har sendt eldstemann på skolen, drar vi avgårde for å hente henne igjen - føles iallefall sånn. Får med meg frokosttv, jeg og mens jeg leker litt hobbyhusmor;-)

Skrevet

Dagene RASER avgårde :-) Plutselig er det lettere å ha med Stina overalt, venner skal besøkes og ting er litt lettere. Ungen er blid stort sett hele tiden, så ja dette er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...