Gå til innhold

Er det bare meg eller......


rossi30

Anbefalte innlegg

går dagene fortere nå?? Synes tiden fyker av sted fra jeg står opp i 7-8 tiden om morgenen til jeg skal hente storegullet i bhg. Har nesten ikke tid å være inne på nettet heller....hehe. Før var jeg inne stadig vekk for psykisk støtte.......men nå klarer jeg meg litt bedre :-) Synes i grunnen det er deilig å være hjemme, MYE bedre enn jeg hadde trodd faktisk. Er nok mer avslappet denne gangen. Koser meg med kaffe, frokosttv og en blid unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig:) Syns dagene flyr avgårdet...og hos oss skjer det noe hver dag syns jeg, alltid på farta! Vesla er jo allerede rukket å bli over 3 mnd. Gøy med baby og hjemmekos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg og. Har som regel ikke rare programmet, men tiden flyr. Ikke før jeg har sendt eldstemann på skolen, drar vi avgårde for å hente henne igjen - føles iallefall sånn. Får med meg frokosttv, jeg og mens jeg leker litt hobbyhusmor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene RASER avgårde :-) Plutselig er det lettere å ha med Stina overalt, venner skal besøkes og ting er litt lettere. Ungen er blid stort sett hele tiden, så ja dette er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...