Trinity79 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har ganske vondt på den ene siden av magen, og det har vart i et par uker...Lurer på om det kan komme av at babyen sparker mye på den siden? Eller tror dere det kan være noe annet? Det er ganske høyt oppe på høyre side, by the way;-) Håper noen kan svare/tippe på hva dette kan være....?!! Er forresten 27 uker på vei...
grolla Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Kan det være gallestein som ligger og lurer? Om det er det vil du uansett merke det om det gir anfall (hinsides vondt, du greier ikke å sitte stille, du spyr og er helt fra deg), hvis ikke skal du bare være glad til! Er ikke farlig så lenge det ikke gir noen øvrige plager. Det er det eneste jeg kan komme på som gjør vondt øverst til høyre i magen......
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror det er som du selv sier. Hvis du merker det der babyen har sparket så er det mest sannsynligvis det.. Jeg har kjendt det selv hvis sparkene kommer på samme sted, føles litt som et blåmerke. Ellers har jeg også en uvane, å ligge kun på den ene siden natta igjennom og da sliter jeg med at det strekker på den andre siden lenge etterpå.. Som hun andre skriver ,så lenge du ikke får andre bivirkninger eller at det blir veldig vondt så er det nok ingenting å bekymre seg for. Er i uke 33
magj Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Kan høres ut som det du sjøl sier, at det er der babyen tar frasparket. Er det lenger ned på magen ville jeg tippet at det er de båndene som holder livmora, lingimentene (?) som strekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå