Gå til innhold

Morsmelkerstatning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdera å gå over til mme. Eg har pumpa meg fram til no, pga diverse slit med amming. Føler det er et ork å drive med amminga. Ka meina folket her inne om mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker kun mme her, og det har vi gjort siden han kom til verden, angrer ikke et sekund på mine valg!=)

Skrevet

Hvis du føler at det er et ork, så synes jeg du kan gi MME ja..!!

Jeg og sleit med amming, og det skal jo være "kos", så jeg ga opp etter 6 mnd med pumping og slit, og ag bare MME!

Skrevet

jeg måtte begynne med MME pga lite melk etter brystbetennelse.. men syns ikke det var så kos som alle skal ha det til. det gjorde vondt, og han virka ikke alltid veldig fornøyd, som når han mista taket.... lettere med MME. men litt tungvint med å sterilisere flaskene hele tida., men nå kan jo pappaen mate han og, det gjør det mye enklere for meg=)

gjør som du selv føler for, og ikke tenk på hva andre syns om det. er så teit med folk som skal se ned på de som velger å gi MME!!! amming er ikke for alle

Skrevet

Jeg ammer jenta mi, men mange ganger skulle jeg ønske at jeg ikke gjorde det. Må jo ALLTID være tilgjengelig liksom. Men jeg skal nå gjøre det en liten stund til. Men jeg ammet ikke tvillingene, og de har nå vokst opp å blitt flotte og friske gutter. SÅ gi MME om du vil det, for du skal jo ikke slite deg selv ut heller. Det å være mamma skal jo være koselig også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...