Gå til innhold

Er dette for dyrt for en vogn ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en brukt trille. Full pris er 3000, den er bare 7 mnd gammel - og veldig lite brukt. Hun vil ha 2000 kr for den.

Er det for mye, synes dere ? Den ser ny ut egentlig....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei d synes jeg ikke...siden den bare er 7 mnd gammel og ser ny ut:)

Skrevet

hehe du kan få kjøpe brio racen vår for 700kr,,,nypris er nesten 3000. men ja synes det var mye

Skrevet

Må ha full liggestilling, siden baby kun er 1 mnd gammel.....

 

Men ellers er Race en kul vogn.

Skrevet

Mye slitasje kan skje på 7 mnd som ikke synes.

Jeg hadde uansett ikke betalt mye over halv pris for en brukt vogn.

Skrevet

Har kikket litt på Simo triller også, men de er tu\yngre, og har en liiiten knekk i ryggen.

Skrevet

Ja, brukt er brukt så jeg synes det var mye:-)

Skrevet

ja, til å være brukt, synes det det var mye! Max halv pris av full pris.

Skrevet

Synes ikke det var så ille jeg. Ikke så lett å få tak i nye modeller av den vognen heller. Men du kan jo prøve å prute ned til 1800 eller noe, det er iallefall bra!

Skrevet

Ja, jeg har sagt at det kun er aktuelt om 2000 er inkludert frakt. Da blir det jo 1800 kr for vogna. Det er visst med en sovepose og regntrekk også.

Får se om hun svarer - håper det, for jeg vil gjerne ha den vogna.

Skrevet

Om det regntrekket som er med et det teutonia-trekket med sånn skjerm framme så koster jo det rundt 300 kr tror jeg, og sovepose koster jo fort minst 500 kr for de billigeste. Så da synes jeg iallefall ikke at det var så ille!

Er forresten en kjempegod trille, har den selv =)

Skrevet

Da har jeg kjøpt den. Hun sponser porto, så da betaler jeg 2000 for hele sulamitten.

Tviler på det er det Teutonia regntrekket, men det har jeg uansett til vogna hjemme - og kan bruke det om det medfølgende ikke duger.

 

Gleder meg til ny vogn ! Nå blir det plass til både baby og ullpose når når vi går tur på hytta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...