Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Lurer på å kjøpe en brukt trille. Full pris er 3000, den er bare 7 mnd gammel - og veldig lite brukt. Hun vil ha 2000 kr for den. Er det for mye, synes dere ? Den ser ny ut egentlig....
Marthe_sin_mamma Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Nei d synes jeg ikke...siden den bare er 7 mnd gammel og ser ny ut:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 hehe du kan få kjøpe brio racen vår for 700kr,,,nypris er nesten 3000. men ja synes det var mye
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Må ha full liggestilling, siden baby kun er 1 mnd gammel..... Men ellers er Race en kul vogn.
It's all about me Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Mye slitasje kan skje på 7 mnd som ikke synes. Jeg hadde uansett ikke betalt mye over halv pris for en brukt vogn.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Har kikket litt på Simo triller også, men de er tu\yngre, og har en liiiten knekk i ryggen.
Skravlemamman Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Ja, brukt er brukt så jeg synes det var mye:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 ja, til å være brukt, synes det det var mye! Max halv pris av full pris.
LegallyBlond Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Synes ikke det var så ille jeg. Ikke så lett å få tak i nye modeller av den vognen heller. Men du kan jo prøve å prute ned til 1800 eller noe, det er iallefall bra!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg har sagt at det kun er aktuelt om 2000 er inkludert frakt. Da blir det jo 1800 kr for vogna. Det er visst med en sovepose og regntrekk også. Får se om hun svarer - håper det, for jeg vil gjerne ha den vogna.
LegallyBlond Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Om det regntrekket som er med et det teutonia-trekket med sånn skjerm framme så koster jo det rundt 300 kr tror jeg, og sovepose koster jo fort minst 500 kr for de billigeste. Så da synes jeg iallefall ikke at det var så ille! Er forresten en kjempegod trille, har den selv =)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Da har jeg kjøpt den. Hun sponser porto, så da betaler jeg 2000 for hele sulamitten. Tviler på det er det Teutonia regntrekket, men det har jeg uansett til vogna hjemme - og kan bruke det om det medfølgende ikke duger. Gleder meg til ny vogn ! Nå blir det plass til både baby og ullpose når når vi går tur på hytta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå