L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 kjennes ut som stikking og gjør fryktelig vondt. har hatt veldig mye vondt i ryggen de siste dagen også, klarer nesten ikke gå til tider. kan det ha sammenheng eller bør jeg dra til legen??
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei, kan desverre ikke svare deg på dette! Men jeg ville si at jeg har prøvd og sende mld til deg mange mange ganger:) Jeg får opp mld at du har blokkert meg eller har fullt i innboksen?? Prøvde og svare på den siste meldingen din nå i januar også, men kommer ikke igjennom.. Så vet du hvertfall at jeg ikke prøver å være ekkel:)
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 hei; ja har slettet alle mailene mine hadde tydeligvis fullt ja hadde ikke tenkt på det.. men nå skal alt være i orden iallefall..
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 ok, nå har jeg sendt deg en priv melding:) Og jeg tenkte på det du spør om,... ring jordmoren din!! Det er ikke sannsynlig at noen her kan svare like godt som henne, hun vet nok om det er grunn til bekymring. Håper det går bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå