Gå til innhold

Da hører jeg ENDELIG til her.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

OJ!!-så spennende!!! :-)

 

Jeg er 28+6 i dag.

 

har termin 26.april venter en gutt.

Han er veldig rolig og jeg er nærmest hysterisk flere ganger om dagen...

hihihi......

(har mistet 2 ganger før.)

Vet at morkaka ligger forann og at man ikke kjenner så mye,ikke no trøst for meg......

Prøver å slappe av så godt jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen inn hitt...

Tiden går sååå fort her inne.... har allerede vert her inne i 6 uker.... :o)

Skrevet

velkommen inn her=)

endelig siste etappe=)

jeg har vært her i 4 uker!!!!jøss d har gått fort=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...