Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 OJ!!-så spennende!!! :-) Jeg er 28+6 i dag. har termin 26.april venter en gutt. Han er veldig rolig og jeg er nærmest hysterisk flere ganger om dagen... hihihi...... (har mistet 2 ganger før.) Vet at morkaka ligger forann og at man ikke kjenner så mye,ikke no trøst for meg...... Prøver å slappe av så godt jeg kan.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 velkommen inn hitt... Tiden går sååå fort her inne.... har allerede vert her inne i 6 uker.... )
nr 4 er her<3 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 velkommen inn her=) endelig siste etappe=) jeg har vært her i 4 uker!!!!jøss d har gått fort=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå