Gå til innhold

I armkroken eller vugge/seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jenta mi har fått mat, so sovna ho ofte når eg skal få opp rapen. men skal eg la ho sovne der, eller skal eg legge ho i vugga/senga etter at rapen er komt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville prøvd å lagt henne i vugga eller noe, er fort at dem gjør det til en vane å skal ligge i armene og sove=)

kommer jo litt ann på hvor gammel hun er, er jo så kos å sitte å se på dem når dem sover i armkroken når dem er små=)

Skrevet

Du kan jo gjøre som du føler for =). Syns du det er koselig å ha henne der så kan du jo det, men vil du legge henne fra deg så gjør du det =).

Skrevet

Det lureste er nok å legge henne fra deg.. Har ei venninne som måtte la ungen sover i fanget hennes til hun var 6 mnd, og det blir ganske så slitsomt i lengden... Man har jo andre ting å gjøre, og det er jo fint å gjøre det mens den lille sover..

Skrevet

hei, rigmora!

Sitter med samme spørsmål som deg.. Althea er 16 dager nå, og sovner godt i armkroken, men våkner ofte når jeg legger henne i vugga. Jeg innser at det vil være slitsomt at hun alltid må sovne i armene mine, så jeg driver å "trener" på å legge henne i vugga. Men det er ikke bare lett!

Skrevet

Vår gutt våknet med en gang vi la han ned når han var mindre, men vi begynte å bruke bæresjal og lot han sove der i stedet. Da kunne vi gjøre ting selvom han sov på oss. Funket veldig fint! Nå er han 7 mnd og sover ofte der fortsatt, men sover også i sengen og vognen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...