Gå til innhold

En fin formiddag i phantomhulen :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så bra at phantomet er i bedre form, da får jeg dra til den andre siden av byen og få en fin formiddag. Deilig lunch, masse prat. Hemmeligheter, selvfølgeligheter, fine tanker, livserfaringer og dagligerfaringer. Tusen takk for meg og fin pakke til minstesnupp.

 

Minstesnupp sovnet selvfølgelig på veien hjem etter å ha vært nokså urolig på besøk. Det er vel akkurat sånn det skal være å ha en liten vidunderlig skapning på 10 uker. Tenk om ikke så lenge har dere i phantomhulen to sånne :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte go'ord om det besøket. Koselig å kunne samles rundt et bord å snakke om koselige ting! Lille persille fikk en god dose med skryt også.....

Skrevet

Å, så koselig!! Når får vi hilse på lille Maudprinsessen? Hint hint :)

Skrevet

Dere kan få hilse når som helst egentlig. Hva med en lunch i sentrum en dag? Det er der du jobber, er det ikke? En lørdagsformiddag hadde også vært hyggelig :-D

Skrevet

Det hadde vært koselig!! Jeg jobber i Groruddalen, men har store planet om hjemmekontor en dag i uken fremover. Må bare blir ferdig med litt reisevirksomhet først... En lørdag litt senere i februar eller i mars er også bra!!

Skrevet

Tusen tusen takk for besøket!

Det var veldig hyggelig, og ja...det er verdt å kose seg sånn med fine mennesker. Og vakrere skapning enn lille Maud jenta skal man lete lenge etter. Absolutt helt perfekt!

 

Tanken på to sånne vender jeg meg ikke helt til altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...