Gå til innhold

når sa deres barn mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe datteren min på 4,5 mnd sitter og ler av de trege babyene her, mens hun øver på gangetabellen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4mnd mama og 4,5mnd babba

jeg tror det er bevisst jeg :-)

for istede for å grine når det er noe ho vil så roper ho først på mama og etter babba- hvis jeg ikke kommer da..

og når ho prot4esterer roper ho på den som er der- feks høres det ut som hun sier jammmen mammma!!!! :-p

det gjør ho enda 7,5mnd gammel

Skrevet

Ha ha ha, jeg ler meg ihjel!! 6 dager ja....på tide å kutte ut smugdrikkinga, frøken ;-)

6 dager gammel....*rister på hodet*

Skrevet

Synes det er mer fantastisk at han roper på onkel Ove. :) (Startet med det fra dag 1 faktisk)

Skrevet

Herregud, det er da ingen ting å skryte av! Kan han le se små bokstaver også da? Det kan min, både store og små. Jeg begynte å le se for ham allerede da han lå i magen. startet med ABC boka. A- Ape osv...

Nå le ser han hver dag.

Skrevet

Mange veldig begavede babyer her ja :)

Skrevet

marisola er du helt dum, tor du virkelig dette selv eller skriver du bare på trass alt det andre, ikke drit deg ut nå, folk tar ikke det seriøst. 6 dager!!! rister på hodet jeg også. .

Skrevet

hehe..

Mange som har sett mye på film eller? Da tenker jeg på "se hun snakker også" og "se han snakker også"

Skrevet

Tulla sier mamma. Og hun er snart 5 1/2 måned. Er utrolig stolt over henne. Forutenom det går det i babyspråk hele tiden. Sjeldent et stille øyeblikk når hun ikke sover.

Skrevet

Når jeg lar han ligge å streve/klage litt, og han etter en stund har fått nok, eller hvis han sitter på fanget til noen og får brå fremmedfrykt, så gråter han høyt og roper "maamam". Det skjer til stadighet og han har gjort det siden han var kanskje bare 2mnd eller så. Jeg tror ikke han forstår selv hva han gjør, eller at jeg er "mamma", men at lyden "ma" er en "urlyd" hos alle barn. Det må jo være en grunn til at mamma heter en eller annen utgave av lyden "ma" på alle språk verden over! Jeg tror definitivt at alle barn kan rope på mamma når instinktet sier det, helt fra de kan klare å forme lyden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...