Dollywood Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 nå har det blitt 10 kg, bare raser på....huff, synes det er mye så kort. har jo 16 uker igjen
Nusseline♀♀♂ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde ikke gått opp noe til da for det var først da kvalmen ga seg og jeg klarte å spise. Gla jeg er ferdig med å gå gravid! Vet ikke hvor mye som er normalt å gå opp til uke 24..
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Frem til uke 26 hadde jeg lagt på meg 2,5 kilo. Men da han ble født i uke 37 hadde det blitt nesten 30 kilo... Vann ohoi... Blant mine venninner har det variert veldig hvordan de har lagt på seg. Noen har lagt på seg mye i begynnelsen, andre mye på slutten. Noen gikk opp mye gjennom hele svangerskapet og noen gikk nesten ikke opp noe.. Ikke stress Tenk heller bare på å spise sunt
Dollywood Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 jo, prøver hele tiden og føler jeg mislykkes.... har en fryktelig appetitt og alt smaker, og har liksom et sug etter noe hele tiden. jeg hater kroppen min nå ohgså, æsj, jeg vil ikke være gravid mer...:-/
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Uff da Leit at du skal føle det sånn! Jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn at du får sørge for å få i deg nok sunn mat, og prøve og trimme det kroppen klarer.. Det aller viktigste er at du er frisk. Etter fødselen kan du jo heller ta tak i vekt da, hvis du fortsatt føler det sånn.. Det er meningen du skal nyte det å være gravid. Lykke til
Dollywood Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 ja.....nyter det ikke. gleder meg til det er over, er siste barnet dette. sjeleglad jeg ikke skal gjennom den prosessen med å gå opp så mye i vekt igjen. hadde jeg ikke gått opp noe særlig i vekt, og vært i god form , så kunne jeg gjerne gått gravid hele tiden. men legger mye på meg under graviditeter... har gått ned de andre gangene, men redd jeg ikke gjør det denne gangen, mange som sier det er verre etter nr 3
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Når jeg var 19 uker på vei så hadde jeg lagt på meg 3 kg. Nå er jeg 23 uker og tror ikke jeg har gått så veldig mye mere opp..... Skal å trene kl 18 da hehe... Var nede å skaffa meg treningskort i sted.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg vet ikke hvor mye jeg var akkurat da jeg ble gravid, men har vel lagt på meg 5-6 kg til nå kan jeg tenke meg. Jeg er også i uke 24.
Minesmå:)+en til! Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 2 kilo. Gikk opp 6 totalt. Vi er forskjellige! Husk det...
Joikaboll@ Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er også i uke 24 gikk først ned 6 kg, men har nå lagt på meg 2 igjen.
Dollywood Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2008 dere som nesten ikke har lagt på dere: har der endel å gå på fra før? jeg var vel helt relativt normalvektig i utg.pkt. 62 kg og 1,73 høy...
Dollywood Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. februar 2008 hmm, kanskje det er sånn at man legger på seg mindre dersom man har litt å gå på da? hadde jo forsåvidt noe å gå på jeg også da. men hadde jo helt fin vekt i forhold til høyden
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde gått opp 8kilo tror jeg... hadde nesten ikke noe mage heller, og tenkte at dte lovet bra.. men endte med å gå opp 23kilo, og har en enorm mage:) mye vann som kom de siste ukene.... og litt fett på rompa da;/
ScaryMama Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde ikke gått opp noe i uke 24, men i løpet av det siste trimesteret rakk jeg å gå opp over 15 kilo da;) Det tok bare litt tid hos meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå