Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! I dag var jeg på tidlig ultralyd og fikk se min lille spire, det var helt fantastisk! Men jeg hadde også en syste i magen på str med en appelsin! (ikke rart jeg syntes magen er blitt stor) Legen forsikret meg om at den er helt ufarlig, og at han ikke trengte gjør noe med den, men er det andre som har erfgaring med syster? Det overskygger liksom hele ultralyden:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at spiren din har det fint. Det er jamen flott at vi lever i en tid der man kan se så mange detaljer med fine instrumenter. Cyster er jo stort sett ufarlige. Og de ville helt sikkert ha fjernet den hvis den var farlig. Det er jo forresten kanskje lurt å få en 2. opinion... Lykke til i august...

Skrevet

Så fint at alt er bra med spiren og lege ville nok ikke sagt at det ikke er farlig om det ikke er det :)

Hvor sitter den hen?

Cyster på eggstokkene sprekker hvertfall mange ganger av seg selv, vet ikke når den er såpass stor da men..

Det er ganske smertefullt når de prekker, men om legen ikke sa at det kan skje så er det vel ikke tilfelle. Noen opererer jo de ut også.

Fikk du noen time til oppfølging for å se på om den vokser?

Det er sikkert ikke noe farlig, prøv å kos deg med graviditeten! Du har sett at lille har det bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...