Gå til innhold

Baby sover aldri!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får aldri fred! Holder på å bli gal! Må ikke babyen ha noe søvn inni der også da? Andre som har baby som allerede har ADHD? 37 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... har det slik jeg også :o) skulle mest ikje tru ho sov der inne.... :o) 34 uker....

Skrevet

jeg har den nye karatekid i magen, trodde at ting ble litt roligere på slutten jeg,er i uke 38 i morgen, men......ikke denne krabaten. alle jm som har vært i kontakt med oss sier at kompisen er i god fysisk form, han sover heldigvis på natta så mor også får sove:)

Skrevet

Henger meg på denne jeg også:) Men den siste uken merker jeg at det har blitt litt forandringer i hvordan hun sparker og styrer på, sikkert på grunn av at hun har mindre plass å boltre seg på:)

Skrevet

Slik har jeg det også. Kan til en hver tid fremprovosere noe respons. Er jo mer og mindre aktivitet da. Men er faktisk glad for dette, for da slipper jeg å lure på om alt er i orden! Dersom det blir helt stille, uten respons i timer vil jeg merke det ganske så tydelig og kan forhåpentlig ta affære. Er jo gjerne slikt en går og tenker på sånn helt på slutten!

Skrevet

Jenta mi er sånn hu å!! Tror ALDRI hu sover jeg.. Vill 24/7!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...