Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 6,5 mnd har klødd så masse i ørene de siste dagene.

Hun er ikke syk eller forskjølet, så da kan det vel ikke være ørebetennelse?

Hun holder særlig på når hun er trøtt og skal sove. Lurer på om det bare er en uvane eller om det er noe som bør sjekkes opp.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dattern min på 7 mnd har holdt på sånn siden 4 mndalder. ser kjempekomisk ut! En venninne av meg sa at dersom du trykker inn 'den klaffen' foran øret, og hun ikke viser tegn på at det gjør vondt, er det neppe ørebetennelse. noen sa meg at det kan være at det klør i øret i fobindelse med at det kommer tenner, men her har det enda ikke kommet noen.

lurer rett og slett på om hun bare har oppdaget ørene sine og synes det er moro å tulle med dem? hun er i hvertfall i toppform, så jeg brydde meg aldri med å gå til legen ens ærend for det. Og så har legen tittet inn der noen ganger alt i forbindelse med at hun var forkjølet, og alt så bra ut.

Skrevet

Var på hs idag, og tok opp akkurat det du nevner med legen. Han sa at det er vanlig fordi babyer ofte produserer mye ørevoks, og at det kan klø. Men jenta mi koser også med øret sitt eller mitt når hun blir trøtt!! Veldig søtt syns jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...