Gå til innhold

Er det flere som har det sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 5 graviditetstester som har vært positive... Er vanvittig glad, men jeg klarer ikke å glede meg helt enda... Dette er mitt første svangerskap og jeg aner virkelig ikke hva jeg går til... Har veldig lite symptomer.. Halsbrann og litt mensenlignende smerter innimellom, men ellers ingenting.... er ca 4+5 i dag.. Når pleier disse symptomene å komme da?? Veit det er helt tullete, men jeg går liksom å venter på at mensen skal komme... flere som føler det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter enda på symptomene jeg, er snart 10 fullgåtte uker... Tror det er veldig forskjellig. Men 4+5 er veldig tidlig da, mange ting som kan dukke opp. Hehe. Håper du er heldig da :)

Og gratulerer!!!

Skrevet

Tusen takk.. Syntes jeg er ganske latterlig innimellom.. hvor er kvalmen liksom?Gud noe så dumt å sitt å vente på... Jeg bør selvfølgelig bare smile og være glad så lenge plagsomme symptomer ikke er tilstedet, men så er man jo så bekymret for å miste at man tenker det verste... Helt tåpelig av meg!!

Skrevet

først og fremst : gratulere så masse!!!!!

Jeg kjenner til det der med å gå og vente og tenke osv.. hehe.. hatt det sånn i over tre uker og er til å bli sprø av!!!! ;-) Er selv 7+3 i dag...

Er dette din første også?.. det er det med meg..og da aner man jo ikke hva man går til. har aldri følt det på kroppen før!

Jeg er ikke kvalm.. går bare å venter på kvalmen men den kommer ikke. var det pittelitt mandag morgen, men thats it! aj, idiotisk å vente på kvalmen, men man gjør det, fordi man leser så masse om svangerskapskvalme og når man leser innlegg, kan det virke som om dette er noe "alle får" men sånn er det jo ikke..er faktisk flere som gjennomgår svangerskapet uten de største plagene som for eks. kvalmen, men det skrives det ikke mye om vettu, det er ikke like "annerledes og spennende"..

jeg har litt ømme pupper, litt stikking i magen innimellom og er trøttere enn vanlig, det er mine små symptomer..

vi bør ikke bekymre oss. kanskje blir vi kvalme, eller så, forhåpentligvis så slipper vi unna begge to ;-) Du er jo ikke kommet så langt ennå.. hørt at kvalmen ofte kan dukke opp etter 6. , 7, uke men er selvsagt individuelt.. ;-)

lykke til med spiren i magen din-!!!

kos deg masse framover

Skrevet

Ikke tåpelig, har det på samme måte. Første gang i mitt liv jeg har lengtet etter litt kvalme ;)

Skrevet

Hei! Gratulerer så mye!

Da jeg gikk med førstemann hadde jeg ingen symtomer før magen begynte å vokse da jeg var 5 mnd på vei. Hadde det ikke vært for UL i uke 19 så hadde jeg hatt vanskelig for å tro at det var noen der inne...

Det var frustererende å ikke ha symtomer men da jeg så hvordan andre gravide rundt meg sleit med kvalme og bekkenløsning så tenkte jeg at det var like greit å få slippe. Uansett så er du veldig tidlig i svanger-skapet så du kan fortsatt bli kvalm. ;-)

Skrevet

Jeg var i himmelen i flere uker jeg uten noen symptomer og i fin fin form, inntill jeg kom til uke 6+0. Da meldte kvalmen seg!!!

De fleste som får kvalme får det i uke 6-7 en gang. Noen før og noen etter og noen ikke i det hele tatt.

VIsstnok blir over halvparten av alle gravide kvalme i første trimester :) så det er jo mange som da også ikke blir kvalme

Skrevet

Jeg er i uke 5+2 å jeg har hatt skikkelig kvalme i en god uke. Så det varierer nok veldig fra person til person

Skrevet

hei!!

Jeg har det også på samme måte. La akkurat ut et innlegg om det, før jeg hadde lest ditt!!

Jeg er 9 uker på vei (vet ikke helt hvordan man regner, men tror det er 9+2). Jeg har heller ikke vært noe spesielt dårlig, bare litt ekstra trøtt og sliten. Kvalmen kommer og går, men i de siste dagene har jeg nesten vært symptom fri!! Jeg er derfor livredd for SA jeg da..

Men ser det er mange som har det som oss og vi er nok akkurat like normale som de som er veldig dårlig. Vi er bare heldigere!!! :)

Skrevet

Jeg er så enig! Er 4+6 i dag og har lite symptomer. dvs de kommer og går veldig. hadde en kjempebra dag i forigårs, mens i går var jeg litt mer uvel og trøtt. i dag er jeg nesten helt symptomfri igjen..

er også redd for SA, men da må det da vel komme en blødning. og det har jeg jo ikke hatt..

jeg tror nesten ikke på at jeg er gravid! jeg må fortelle det til sjefen min nå, og det føles helt uvirkelig, nesten som å lyve!! ;)

når tror dere det virkelig kommer til å gå opp for oss? når magen kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...