Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Fikk inn 90 kr i bidragsforskudd... De hadde tatt opp saken om bidrag (som forøvrig ble satt til null da han ikke er bidragsdyktig) og skulle jo ha det gebyret, men hun dama på nav sa jeg skulle slippe å betale det siden de var DEM som tok opp saken, likevel har det DRITT kontoret trukket meg for det gebyret uansett!! Drittfolk:( Jeg trengte de pengene liksom:(
Matja Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 To sjeler, En tanke! Jeg har et Dritt-nav lenger nede! De kan virkelig ingenting på nav altså! Jeg blir så forbanna irritert!! 90 kroner er jo mye det da, Tigern (velkommen tilbake som Tiger forresten ;-). Du kan feks kjøpe en billett på kino, men uten snop vel og merke! Du kan kjøpe en pakke røyk! Eller 10 brus på Rema! Eller to pakker bleier!!! Så ikke syt! Tenk på de som ikke har NOE!!!! Neida, vennen! Jeg skjønner at du er irritert! Det hadde jeg også blitt. Men jeg er jo nummeret før KLIKK på hele nav, så hvis jeg ikke får et normalt svar i morgen, så skal du ikke se bort fra at jeg er på forsiden av VG på fredag: "Alenemamma amok med øks på nav!" Hehe:) Og dagen etter står det: "Nok en alenemamma amok på nav. Denne gangen i Trøndelag!" Knis
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Enig altså! Nav roter alltid med ett eller annet så vi sitter helt frådende av sinne til slutt:O takk for det hehe:) hehe ja, men søren trenger hakket mere enn 90 kr fram til den 20 gitt;) lo så tårene spruta jeg nå haha, ser det for meg liksom, fnisæ
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes også at du skal klage! Hvis det er NAV som åpner saken, skal ikke du måtte betale. Det er bare å stå på! Jeg skulle slippe etableringsgebyr for et lån jeg har tatt opp. Jeg er organisert, og hvis man var medlem i X og bruker bank Y, skulle man slippe gebyret. De trakk d likevel, men det er jo bare å si fra! 90kr er mye penger, hvis man har lite å leve av fra før!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja skal absolutt klage, nei altså 90 kr føles lite ut når det var en tusenlapp jeg forventet, 90 kr holder bare til bussen til butikken tur retur og da er jeg jo egentlig like langt hva mat,bleier osv angår, heldigvis har jeg litt penger igjen fra forrige innbetaling men er likevel surt å måtte skrenke inn enda mere fordi nav gjør feil:(
3 blå Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Welcome to my world honey... Skulle hatt utbetalt sykepenger den 25. januar, og hele forige uke brukte jeg på å krangle med disse nav folka. Først så mangla de ditt og så mangla de datt... I dag fikk jeg utbetalingsblankett i posten (som jeg nesten klarte å kaste fordi det lå inni noe reklamegreier...wæææ), så heldigvis kom pengene til slutt -bare 12 dager forsinket... Men du får ringe å klage å mase, eneste som hjelper tydeligvis.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Henge meg på denne ... Her er det riktignok pappa pengene vi sliter med. Arbeidsgiveren sliter med å få sendt over riktig informasjon, og nav klarer ikke å finne ut om de har fått den eller ikke. Forrige gang ble jeg sendt rundt på bygget i 15 minutter før jeg faktisk traff på ca første menneske igjen som nærmeste sa, herregud ringer du enda. Hun tok i mot en beskjed da det var ingen der som kunne hjelpe meg. Men tror du jeg har hørt noe tilbake. Æsj det er vel bare å ringe på'n igjen i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå