Gå til innhold

søvnproblem:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann jeg får ikke sove om natta er det noen som har noen tips? sånn at jeg kanskje kan få en god natt søvn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor det? Vondter? Bare våken?

Skrevet

sliter med det samme selv..

enten er det leggkramper eller så er det tett nese, eller så er det magen som er i veien, eller så må jeg tisse.. hehe..

eller at jeg ligger å tenker på pusekatten som er ute i regnet alene (sånne helt idiotiske tanker som pleier å komme når en sliter med å finne roen..)

har våkna nå hver natt de siste ukene.. men får visst nok søvn..

men før jeg legger meg til å sove hører jeg litt på lydbok for å finne roen, flytte tankene vekk.. et godt utlufta soverom og nylufta dyne hjelper også på..

Skrevet

Viktigst av alt; frisk luft en time eller mer i løpet av dagen! Gå en tur, bli litt sliten!

Legg deg litt senere enn vanlig, når du er stup trøtt, da sover du kanskje bedre noen timer.

Uansett vanskelig å sove godt nå på slutten, men jeg merker i hvert fall veldig forskjell på om jeg har vært ute eller ikke!

Skrevet

Jeg får ikke heller sove om nettene,så er helt i koma om dagene... Jeg sliter m bekkenløsning,og uansett hvordan jeg ligger så gjør d vond + at jeg gruer meg noe helt vannvittig til å føde... Jeg fikk noen sovetabletter på føden,er vel egentlig allergitabletter,men di virka di 2 første netten e tok di,men ikke mer,kan være e var helt utmatta også da,at e måtte få noe søvn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...