Gå til innhold

Jeg tror vi bare ser hva som skjer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for mange svar! Det vi har bestemt oss for er vel at jeg slutter på pillen, men at vi ikke blir "prøvere". Hehe, en mellomting om man vil. Det betyr at hverken jeg eller han skal fousere på EL, temperaturer osv, så klaffer det så klaffer det, hvis ikke så nei vel. Hvis det da er meant to be allerde, så skjer det tidlig, og hvis ikke, så det i orden det også. Da får kroppen gjøre som den selv vil uten noen påvirkning fra oss. Hvis det er noe som skjer, så er det jo tross alt nøye tenkt igjennom, og hvis det drøyer, så får det være bra en stund med det. Som mange her inne også har påpekt; Det er jo ikke sikkert det hadde sittet i første PP uansett ;)

 

Samboer var forresten overraskende positiv! :P Der var sjokket hos meg i grunn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra!! :D

 

Jeg ville gjort det samme som deg om jeg var i din situasjon..:)

blir jo babysyk bare ved å være inne her på bim:)

 

Lykke til meg "prøvingen" da;)

Skrevet

så morro!! gratulerer så mye med avgjørelsen!!

Skrevet

Oj, så spennende! :) Hold oss oppdatert! :D Lykke til, uansett hva som skjer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...