Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes disse er veldig dyre og har derfor ikke lyst til å bruke penger på en, pga dårlig råd. Når trenger man pumpe og kan man låne eller leie en hos helsestasjonene?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Tror amme polikliniken låner ut? Eller så kan du kjøpe billig på finn.. Aner ikke om helsestasjonen låner ut men amme hjelpen låner ut veit jeg, aner ikke prisen på hva det koster men tror ikke det er så dyrt..
lille sprelle Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Du kan leie på apoteket har jeg lest
indigo76 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Hvis du skulle trenge det er det ganske mange apotek og helsehus som leier ut. Det koster gjerne et par hunder i uka, så det er ikke så veldig lønnsomt. (men da er det elektriske, ikke håndpumper) Jeg kjøpte håndpumpe sist fordi jeg hadde så brystspreng en kveld, men brukte den jo kun dagen etter, så det var bortkasta 500 kr (eller noe).... Derfor vil jeg anbefale å vente med å kjøpe til du ser om du trenger. Hvis du har spreng innimellom kan du jo bare håndmelke i dusjen feks. Hvis du planlegger å reise bort/gå ut mange timer/feste eller noe som gjør at du trenger pumpe ut melk på forhånd slik at barnevakt kan gi, så vil det jo være fornuftig med en pumpe. Men husk at ikke alle barn tar flaske... Så sånn sett kan det være greit å teste ut dette før innkjøp av pumpe også.
partyoffive Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Du kan få en Avent manuell brystpumpe på Barnas hus for kr 499,-. Kjopte akkurat en selv. Har brukt den samme på mine 2 forste og har bra erfaring med den. Brukte den 1 år på begge to. 499 for et helt år er hvertfall bra valuta for pengene synes nå jeg.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Da venter jeg å ser om jeg trenger pumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå