Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Veteranbil, hest og slede, sprtsbil, sykkel??? Og hvor mye betaler dere for dette?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vi skal kjøpe en gammel kul bil. :-D vi har alltid drøt om det og det hadde vært såå kult å ha den i bryllupet så vi kjøper det istedenfor morgengave til hverandre..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 en 2008 modell mercedes 200 kompressor skal vi ha.ikke det at jeg har sett hvordan den ser ut,men det høres bra ut så...
ivf-MaMaMø Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Fra kirken til likalet vi skal være skal vi kanskje ha TRAKTOR, hihi Pynter den opp, og så sitter jeg og min kommende ektemann bak på greipa Kommer til å bli et orginalt bryllup dette. Det skal være på landet, og vi vil ha det litt bondete og anderledes. Men skal prøve å ordne med hest og kjerre og.. Får se hva vi ender opp med.
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Hvor får man tak i en sånn bil evt.? Har dere leid, eller låner av kjente? Vi har egentlig lyst til å leie en litt kul bil, men virker som om utleiefirmaene bare har standard biler...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 I svigerfars BMW med svigerfar som sjåfør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå