Gå til innhold

JOBBHÆLVETE!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbanna. Jeg er så satans forbanna, har aldri noensinne blitt behandlet så jævla kynisk. Vil IKKE gå på jobb imorgen. Gruer meg som pokker. That's it. Kan jo selvfølgelig ikke si mer heller! Hælvete!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke si alt her, nei, men du har en fordel - du kan skrive. Så sett deg ned og skriv morradagens scene med alle de gode replikkene til deg sjøl, fil & puss, jo skarpere jo bedre. Jobb gjennom alle argumenter eller evt all utskjelling du kan komme på som muligens relevant og i hvert fall terapeutisk bra. I morra er du isprinzessin, uovervinnelig uansett. Lykke til..

Skrevet

Du kan ikke si a uten aa si b, da bryter du loven.

Skrevet

Hehe... Luten, jeg føler meg oppkvikket allerede. Jeg skal skrve ned masse, ja. Jeg kom med noen gode replikker idag også da, backet opp av fullstendig likegyldighet når tørrpraten gikk. Jeg tørrprater faen meg ikke med kyniske folk. Aaargh!

Oppgraderer meg selv til

*ISDRONNINGEN*

Skrevet

Jeg er nysgjerrigheten sjøl, så jeg vet godt at man ikke kan si A uten å si B. Men jeg kan ikke si mer, tsårri. Må hente sirupsnippen i barnehagen nå. Passer meg jæææævlig bra å gå til barnehagen i regnvær! I tillegg har legen glemt å fakse jentungens resept til apoteket - IGJEN! Jeg bare digger Murphys lov, digger den, digger den, digger den!!!!!!!!!!

Skrevet

Fordelen er at du kan ta ut alt, inkl legefaen og regnværet, på dem som virkelig fortjener det i morra!

Skrevet

Ja, du har rett. Det er bedre å gå til jobb hver dag i raseri og med hevnbegjær enn total apati, slik jeg trodde jeg måtte. På den måten får jeg faktisk noe ut av å gå på jobb!

*kjenner hjørnetennene vokse*

Skrevet

Akkurat nå signerer jeg prinzessin, og jeg sier heller ikke mer enn at det er mange fine jobber ledig nå:)

Skrevet

Jeg er på utkikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...