Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jenta vår på 10,5 mnd har begynt hos dagmamma nå. Vi har vært der sammen 2 ganger for at hun skal bli litt kjent. Da har hun krøpet rundt og kost seg på oppdagelsesferd. I går leverte jeg henne fra meg, men etter en liten time måtte jeg bare hente henne igjen. Hun bare grein og hikstet skikkelig da jeg kom! Det var helt grusomt. Samme sjedde i dag, måtte hente henne igjen etter en time. Jeg sliter virkelig med dette, har sikkert grått like mye som henne! Det er ikke slik at hun bare gråter når jeg går, hun gråter nesten hele tiden mens jeg er borte. Det eneste som hjelper for dagmammaen er å bære henne rundt, men hun kan jo ikke gjøre det hele tiden. Ikke får hun i henne mat heller, da slår hun seg helt vrang... Stakkars jenta mi - mammahjertet mitt blør virkelig...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 Noen som har opplevd det samme og har noen gode råd?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Gutten min går hos dagmamma, og hun hadde ganske mye erfaring fra før av med barn som begynner før året. Hun anbefalte at man brukte en ukes tid på tilvenning. De første gangene var jeg sammen med knøttet til han følte seg trygg på omgivelsene og dagmammaen. Så sa vi tydelig ha det, og jeg var borte under en time tror jeg. Akkuratt lenge nok til at han forstod at jeg ble borte og så kom tilbake igjen. Så gjentok vi det, men jeg var borte litt lengre, kom tilbake og "lærte opp" dagmammaen i hvordan gutten vår gjerne ville ha maten servert og lignende. Det gikk i grunnen greit. Send eventuelt pm om du lurer på noe
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Kaklehøna: Får ikke opp at jeg kan sende pm til deg når jeg klikker på nicket ditt... Hadde vært fint om du kunne sendt meg en pm og fortalt litt mer hvordan dere gjorde det, hvor lenge du var med gutten din hver gang, hvordan dere gjorde det med maten de første dagene, var det du som ga han mat hos dagmammaen i starten? Jeg trenger så mange gode råd som jeg kan få...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå