Gå til innhold

Bruker du brystskold!? Se her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt skold i to uker til min nyfødte baby pga at han ikke fikk til vakum ellers. Jeg fikk beskjed om at babyer som suger på skold bruker mye lengere tid på å tømme brystet, så bruk en halvtime på hvert bryst ca. Gutten vår var så rolig og fornøyd i starten, men har den siste tiden hatt to perioder på 4-5 timer hvert døgn der han er kjempe urolig og jeg ser at han har vondt. Nå har jeg funnet ut at han tømmet en pupp på 15m in, og har da fått i seg MYE luft og selvsagt fått mye vondt i magen. Bare et tips til dere alle, sjekk godt hvor fort og godt deres barn suger!

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...