Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har brukt skold i to uker til min nyfødte baby pga at han ikke fikk til vakum ellers. Jeg fikk beskjed om at babyer som suger på skold bruker mye lengere tid på å tømme brystet, så bruk en halvtime på hvert bryst ca. Gutten vår var så rolig og fornøyd i starten, men har den siste tiden hatt to perioder på 4-5 timer hvert døgn der han er kjempe urolig og jeg ser at han har vondt. Nå har jeg funnet ut at han tømmet en pupp på 15m in, og har da fått i seg MYE luft og selvsagt fått mye vondt i magen. Bare et tips til dere alle, sjekk godt hvor fort og godt deres barn suger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå