M by M Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er snart 24 år, men blir stadig tatt for å være 17! Og ikke kan jeg forstå det. Jeg kler meg normalt, har en normal hårfrisyre, sminker meg normalt osv...altså ikke noe fjortis-stil på noe rent utseendemessig. Men jeg har en barnslig stemme og litt "søt" i ansiktet kanskje... Hmm....noen tips til meg eller? Syns ærligtalt ikke det er festlig å bli tatt for å være et umyndig barn...selv om det er ok å se yngre ut enn man er da. Men 17 år... det har noe med hvordan folk jeg møter respekterer meg å gjøre.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hehe...veit hvordan det er ja ;-) Ble tatt for å være storesøstra til sønnen min opptil flere ganger. Nå blir jeg 29..og folk som skal gjette tror jeg er 23..helt ok i grunn;-)
M by M Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 29 og bli tatt for å være 23 er jo greit. da tror de i det minste at du er et voksent menneske ;-) Folk tror jo at jeg er et barn som ikke engang har lov til å kjøre bil... ;-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Var ikke så gøy da jeg var 24 og ble tatt for å være 16-17...uansett hva jeg kledde meg i..hadde håret osv. Har med ansiktsform å gjøre mye...og mangel på linjer! :-DDD
M by M Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg har sett bilde av deg, så jo, jeg hadde nok gjettet at du er yngre enn du ser ut. Man får vel kanskje bare være glad for det?
Lotta78 Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Begynn å røyke som en skorstein, samtidig som du drikker alkohol med begge henda. Jobb kun om natta, og den eneste maten du får i deg er ferdigmat. Også bytter du ut mengden vann du drikker i løpet av en dag med tilsvarende mengde kaffe. Da kan du banne på at åra kommer fort til syne i ansiktet;) Neida, jeg bare tuller litt her, selvsagt skal du ikke det! Kan forstå at du synes det er frustrerende til tider, men du kan banne på at du kommer til å sette pris på det når du nærmer deg 30;)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har samme problem. Jeg blir 28 i år, men ingen tror det nesten. Det er ikke bra så lenge det påvirker livet mitt i negativ retning:(
Lotta78 Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Men du burde seff vente med livstilsomleggingen til ungen er født da, det glemte jeg si;)
høstbarn:) Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Du kan jo kle deg litt "voksent", hvis det er spesielle situasjoner du synes det er et problem/ønsker å bli tatt alvorlig. Jeg syntes jeg så litt ung ut da jeg var 24 år, da jeg var ferdigutdannet og begynte å jobbe. Har en jobb som krever en del utdanning/ikke dumt med en del livserfaring i tillegg. Så det jeg gjorde var at jeg hadde en litt annen garderobe på jobben enn privat. Nå runder jeg snart de 30, og har en større jobb-selvtillit. Nå kan jeg kle meg litt mere "utfordrende", uten at jeg selv føler meg ukomortabel med det. Men det er jo bare bra i lengden å ha et "søtt" ansikt. Jeg ser mamma holder seg svært bra, men hun nærmer seg jo 60.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg fikk barnebillett på bussen som 25åring, så jeg hadde det litt som deg. Nå er jeg over 40 og folk sier: " er du sååå gammel!" Så du kommer til å høste litt glede av det en gang. Ofte synes jeg snakke- og væremåte sier mer om alderen enn utseende. Om du slafser tyggis og sier vøtt, lizzm og "han bare...jeg bare..." i annenhver setning så virker man jo forholdsvis 16aktig. Kle deg litt damete kanskje? Bruk enkle, pene smykker, og oppfør deg voksent. Om noen da tror at du er russ til neste år så prøv å ta det som et kompliment :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 He he, jeg snakker vanlig. Ikke noen fjortistakter her akkurat. Jeg går i nøytrale klær som regel i jordnære farger, men noe med mitt fjes gjør at alle tror jeg er maks 20:( He he. Jeg skal lide i stillhet.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Jeg blir 26 i Mai.. Og får ofte høre at det ser knapt ut som jeg har fylt 20.. mange som spør hvem videregående jeg går på osv.. Jeg tror det har mye med klær generelt, skoene, hårsveisen, sminke .. Hvis jeg skal se "voksen" ut.. Så bruker jeg ofte nøytralt med sminke, vipper opp håret i hårklype og tar på meg brillene kontra linsene.. =) Noen svarte eller andre klassiske bukser, renfarget genser og høye hæler.. Da ser jeg vist plutselig noen år eldre ut.. hehe.. =) Men.... Må bare si en ting.. Jeg drikker minst 1 liter kaffe om dagen av og til 3 liter.. Og har jobbet netter i 7 år.. Så det funker nok ikke.. hehehe... =)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Utsyr deg med dette: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-880204(SparBase).aspx http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-350295(SparBase).aspx http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-95359(SparBase).aspx http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-981495(SparBase).aspx
Morango 29.05.2007 Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 vil dere ha tips til å se eldre ut: se på tvnorge og What not to wear. Der er det noen riktig så tydelige eksempler på mange som blir tatt for å være gammel-gammel tanter:p
prekæs Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 skaff deg en datter på 15 med en kjæreste på 16...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå