Gå til innhold

Jeg er rund :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv kan jeg gjerne spøke med at jeg er tjukk, at jeg sitter stødig, at jeg er godt polstra osv... men jeg liker ikke å bli kalt dette åpent. Jeg har kvinnelige former, og syns det er HELT ok å bli kalt RUND. Det kan nemlig beskrive både fysikken og personligheten min :)

Jeg ser for meg at en rund personlighet er trivelig, jovial, snill, myk og god. Akkurat som kroppen min. Myk, rund, og snill. Ingen skarpe kanter her altså - verken utenpå eller inni!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt skrevet, selfangerkjerringa!

Skrevet

Jeg er et stankelbein! Og for tida sur og gretten..og GUL OG BLÅ!!! Falt ned fra vedstabelen i går med en 60l sekk over meg..kunne trengt noe polstring da for å si det sånn!! :-DD

Skrevet

Ja forresten, jo spissere nesa blir jo spissere blir kommentarene også!! Mulig det er en sammenheng..kvasse albuer..hehe...gubben er tynn han også..."knokkesex".... Men har ironien og humoren i behold!!!

Skrevet

søt du hihi....

Skrevet

Rund som en sel?

=o)

Jeg kaller meg smålubben,jeg. Synes det er et koselig ord også. Man får finne ut hva man skal kalle seg,for å få det til å høres bedre ut ett feit,tjukk osv. For det er det jo ingen som er.

Man er som du sier det;rundt, uten skarpe kanter.

Jeg pleier dessuten å si at jeg trenger litt ekstra, i tilfelle jeg blir syk ;o)

Skrevet

Har vel generelt lite å si hva andre er, såfremt de er fornøyd med tilværelsen sin som rund, tynn, lubben - you name it:)

Du er sikkert fin som du er du da vøtt - og man blir vel så fin som man føler seg? (hehehehe, nesten vaffal)

Skrevet

I går var jeg feit på grensen til vanskapt. I dag er jeg formfullendt. Jævla pms.

Skrevet

sug lut;

når jeg har pms,har jeg "vann i kroppen" ;o)

Høres enda bedre ut. Du kan adoptere det,om du vil!

Skrevet

Hehe, jeg veit jo at jeg har det om jeg er analytisk, men jeg er ikke analytisk når jeg har pms, det er noe av det første som går ut til høyre....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...