It's all about me Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tar ikke tyggetabletter, men de vanlige tablettene. Har hovedsaklig tatt de for urolige ben som vekte meg hundre ganger i løpet av en natt. Men har ennå ikke hatt en eneste av de inntense leggkrapmepene som jeg husker godt fra da jeg gikke med førstemann, så det hjelper godt mot det også ja.
Tassen79 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tar magnesium, men vanlig tabletter. Livet kan ikke sammenlignes før og etter at jeg begynnte med det, jeg får sove om natten igjen. Merker det med engang dersom jeg har glemt å ta de en dag. Anbefales på det sterkeste!
~falck~ har fått baby! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har både urolige ben og skikkelige kramper... Går derfor konstant trøtt siden jeg liksom aldri får sove! Tenkte det var verd et forsøk:) Hadde ikke fullt så ille i forrige svangerskap, men fy F. å vondt det er denne gangen;((
~falck~ har fått baby! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Så godt å høre at det fungerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå