Kjærlighet <3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Syns jeg får mage så seint, er gravid med nummer tre nå, er 12+2...Med de forrige kom ikke magen før etter uke 20..Lurer påom den kommer tidligere denne gangen....Kjenner ingenting når jeg ligger på rygg heller. Har gått ned et par kilo så litt av polstringen er borte:-) Men likevel burde vel livmoren kjentes snart eller bulet litt ut?
Kjærlighet <3 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 Ingen som vil fortelle? :-)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er nå 15+3 og førstegangsgravid..Magen poppet ut for litt over ei uke siden..Klarer nesten ikke lukke igjen jakkene mine lengre, og vansklig å skjule magen. Livmoren ligger ca 3-4cm under navlen tror jeg og jeg kjenner bulen godt ja. Spesielt når jeg ligger på ryggen=)
Limlamli Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg er også 12uker. Er 2.gangs. Jeg har hatt mage i 1uke nå ca. Kjenner ikke livmora selv, men legen kjente den.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 gravid magen kom vel i uke 22 denne gangen. ellers har den vært litt bulkete på en måte, men nå er det en kul der:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 er 13+4 og d er en liten kul der,men ser bare opplåst å feit ut enda:-)hehe men jeg rekner med jeg må vente i noen uker...har en fra før og da kom ikke magen før uke 22/23....men da spratt den ut som en ballong:0)
Sikkertforgammel Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Hehe, den er kommet de to siste ukene, venter nr 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå