*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I morgen, på BelleAmiè - wheeeee!!!! Gleder meg:o)))))
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ohh, spennende =) =) =) Håper jeg får ja på frieriet mitt den 29.feb jeg, så jeg også kan begynne å prøve kjoler =)
*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Så spennende da - ikke så lenge igjen nå...til det sikkert er din tur;o) Har du tenkt noe på dato? Vi skal ikke gifte oss før i april 2009, så har goooood tid;o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Har ikke tenkt på dato enda, og vet ikke helt om jeg vil ha stort kirkebryllup heller. Så vi får se. Akkurat nå angrer jeg meg for at jeg har bestemt meg for å fri da, men hehe. Men det er fordi sambo jobber døgnet rundt hele tiden og så ringte han i sted for å si at han skal til Østersund hele helgen!!! Enda både jeg og barna ikke er helt i form og vi aldri ser han noe. + at det er morsdag på søndag!!! Men det kommer seg nok snart hehe
*Rutletutt* Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Uffda, he he - du vil nok gifte deg med han likevel;o) Vi skal heller ikke ha et stort kirkebryllup - vi reiser vekk med nærmeste familie til Florida, USA - gleeeeeder meg:o)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå