Topp 10. Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er det slik at alle vil og liker å ha besøk av svigers??
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Kan bli litt slitsomt i lengden.. hehe.. når vi får besøk blir de nemlig en til to uker av gangen.. og det synes jeg er litt lenge... svigermor skravler HELE tiden, og svigerfar er dårlig... (parkinson og alzheimer) Så er veldig godt når de, eller vi, drar igjen. Men hadde vært hyggelig å se de litt oftere, men kortere om gangen da.
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg synes det er kjempekoseli:) De bor ikke så langt unna, så om de kommer å besøk er det bare for et par-tre timer i gangen..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg gjør, men de bor bare 10 minutter unna og blir kun korte besøk når de stikker innom. En times tid eller to. Synes det er koselig, ikke er det så veldig ofte heller- max engang i måneden...
Håperpåønskebaby Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Nei! Er virkerlig slitsomt med alle kommentarene når de feks ser en liten støvdott i et hjørne eller lignende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå