Gå til innhold

hva syns dere? spådom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ul igår for å se litt på den lille, men den knep beina så godt sammen at vi ikke så noe. Har bestilt 3D ultralyd den 10April, for å kunne se litt mer,Problemet mitt er at jeg klarer ikke å vente lengre! er så nysgjerrig! og 64 dager er lenge å vente! Så da tenkte jeg kanskje å ringe en som er klarsynt, Hva syns dere jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig for spådom. Like før jeg blei gravid var jeg hos ei som var klarsynt, hun sa at jeg kom til å få en gutt i nær fremtid. like etter blei jeg gravid. Og det er en gutt inni der. Vi prøvde også sånne ja og nei pinner. Spurte om jeg fikk gutt, pinnene sa ja. Prøvde å lure pinnene og spurte om typen min får jente. Da sa den nei. Men aller mest stoler jeg på UL. Men er spennende å se om det stemmer da. :)

Skrevet

prøv ringtesten! den funker alltid!

Funka på meg:)

svigermor sier at da hun var ung og bodde på gård... så tok de ringtest på eggene. Da så de hvilke som kom til å bli høner, og hvilke som ble haner. Også lot de hønene ruge på eggene som skulle bli høner:)

Og hun sier det, hun har ALDRI opplevd at det har tatt feil!

Dette har jeg troen på...

Skrevet

Prøv inne på spå/horoskopforumet her på bim da vel, det er jo gratis! Mamalari som spår der er veldig flink. Eller prøv plumbo-testen!! (oppskrift ligger inne på mai 2008-klubben under terminklubber, litt tilbake)

Skrevet

Det var jo ikke måte på hvor positive alle var?! Synes det bør komme et litt mer kritisk innlegg her, så vær så god: Jeg synes at spådom er bare tull! De skal ha for det de som "seriøst" holder på med det at de er gode menneskekjennere, ut over det er det jo ikke noe hold i noe som helst. Når det gjelder å tippe kjønn, så er det 50 % sjanse for å velge det riktige, sier seg selv at det er en del som opplever at det stemmer. Når det gjelder å spå om andre ting, så er det utrolig hvor mye som kan leses ut i fra hvordan man ordlegger seg og hva man har sagt i tidligere innlegg (dersom man underskriver med nick). Det er IKKE vanskelig å finne tilbake til slikt.

For en stund tilbake var det et innlegg på skravlesiden som lød slik: "4 UL har sagt jente, spådame har sagt gutt - hvem ville du trodd på?!" Slike innlegg gjør meg mildt sagt oppgitt...

Skrevet

SÅ enig med anonaym over her. Ville aldri falt meg inn å gå til spådame. Hvia du er så himla nysgjerrig at du ikke kan holde deg, hva med å bestille en privat UL og få det sjekket ut? Sørg for å drikke litt kaffeog appelsinjuice før timen, så du sikrer at ungen er aktiv og viser seg frem.

Mine gjetninger om kjønnet på ditt barn på bakgrunn av tidligere innlegg kan fort være like mye verdt som en spådame. Jeg avviser ikke at enkelte kan ha evner som går lenger enn oss andre, men det er UTROLIG mye tull også. Og når man velger å tro på såpdame fremfor UL, ja, da er det bare å himle med øynene.

Skrevet

Kjønner ikke denne utrolig negative holdningen.. forstår jo at mye av det er tull, men det er jo kjekkt å bare sjekke ut, det er jo litt av sjarmen med å være gravid og undre seg, synes nå jeg da... go for it sier nå jeg, så lenge du ikke tror blindt på utfallet og at det ikke er noe som lopper alle panga så forsøk det du kan, det er jo bare for kjekkt og så er det spennende og se om det stemmer;)

om noen tror andre ikke så er det opp til den enkelte, selv tror jeg ikke på slikt, men synes likevel morsomt å prøve, en vet jo aldri, har selv tatt ringtesten;) Det er et godt og gammelt kjerringråd:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...