Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Når man har lønn et sted mellom 200 000 og 400 000?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Skulle til å kravle meg inn her og si "ikke jeg" men svaret er egentlig nei likevel. De fleste har tabelltrekk på hovedinntekten og det er sjelden 36%.
Ønderkåver Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Kommer an på hvor mye man har i fradrag det, mye renter, mindre skatt. Jeg har ikke så mye rentefradrag, og i fjor tjente jeg 400 000, betalte 33% skatt. I år har jeg tabelltrekk som er noe lavere.
Alba44 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har alltid betalt noen-og-tredve-prosent skatt. Tjener "vanlig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå