lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Tenkte jeg skulle overraske kjæresten med vafler fordi han var så snill å jobbet for meg i dag fordi jeg har hodepine. Så nå har jeg dekt på bordet og tent lys, så nå kan han bare komme hjem
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Åh...njamnjam!!!!!! Så koseli dah! Nå tror jeg nok det blir vaffler her også, hehe:) Kos dere da:)
*En rosa og en blå* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Åh! Nå fikk jeg lyst på vafler, jeg også!! (';')
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Så snill du er :-) Nesten som jeg ble inspirert jeg også.. Vafler til middag når min kjære kommer hjem? Hmm.. :-D Kan ikke tenke meg noe som er bedre enn akkurat vafler idag, så JA!
NormaJean Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 du er snill altså!!! nå har jeg bare super lyst på vaffler. MMMMM, slike med kefir i, sånn at de er passe "sure". Men har ikke vaffeljern, sambo mener vi ikke ha plass. hmmphh. tror jeg skal kjøpe uansett nå.
monilu- Har født Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Man greier seg da ikke uten vaffeljern. Ville løpt ut og kjøpt tvert jeg. :-)I værste fall får du gjemme det i klesskapet....hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå