Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt ferga til Kiel med lite barn? Jenta vår er 6mnd, og jeg lurer på om det blir litt kjedelig å være med gubben på tur med jobben hans. Jenta legger jo seg klokka 7, så fra da må jeg jo sitte på lugaren med henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke legge henne i en vogn e.l. så slipper du å sitte på lugaren fra kl 19?

Skrevet

Har tenkt på det, men det spørs om hun vil sove om det blir litt bråk rundt henne. Hun er ikke så flink til det, så jeg tror det kan bli vanskelig... :(

Skrevet

Da kan det jo bli kjedelig.. Kommer ann på hva du kan bruke dagen til da. Er jo badeland der som du kan bruke på dagtid og som sikkert er stas for babyen også. Ellers er det jo ikke så mye å gjøre på lugaren bortsett fra TV:.

Skrevet

*kremt* det kommer jo selvfølgelig ann på hvilken båt det er også da.. Men den nye (husker ikke navnet) har badeland og Tv på lugaren.

Skrevet

Både Fantasy og Magic har nok av aktiviteter for dagen (gubben har vært med å bygga dem, så han skal vise meg alt han har gjort:), det er bare kvelden jeg tenker på... Kan jo ta med meg pc'n og sitte på dib hele kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...