babysjuk82 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Da skal eg på ul.!! Enda lenge til.håpe de finner årsaker til smertan eg har i livmora. Er vel rundt 10uker da.da er d vel alt for tidli og se kjønn,hehe.bare alt er bra så:-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 koffer må du vente så lenge vis du har mye smerter?
loffmusa Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 ja det er nok for tidlig, jg var hos legen i dag og er 12 uker akkurat i dag faktisk. å han sa ikke noe annet en at dt tyda litt på en gutt:-) han så 2 prikker som sku ligne 2 baller, så, men får vente å se... blir som å vente te julaften me å åpne gavene,selvom du har fått de for kansje noen uker sia?... men lykke til:-)
babysjuk82 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Legen ment at d hasta ikke sånn.hun kunne ik si my hva smertan kom fra.er de samme smertan som da eg ha livmorbetenls i nov.håper eg blir mer beroliget etter ul..nå virke alt så usikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå