Gå til innhold

Hva ville du sagt hvis mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke hadde fortalt at huset deres hadde gått til tvangssalg?? Politiet hadde kommet å forkynt saken til deg på jobben..og du hadde ikke vist noen ting...

Fyameien..det måtte vært trasig..

Jeg hadde kastet mannen på dør...tenkt å gjøre noe sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. ja da tror jeg nesten det hadde klikket for meg!!

Skrevet

En sånn mann hadde jeg nok aldri giddet ha. Men jeg stusser vel litt over at ikke den andre parten har fått med seg noenting på forhånd også da;-)

Sier kanskje litt om henne eller?

Skrevet

Mmm...tror jeg først ville blitt sååå rasende..og tenkt går det virkelig ann å gjøre sånt..mot oss og barna..

Skrevet

Hvis den mannen alltid har stått for visse regninger...si huslånet...og han driter i å betale dette...han er hjemmeværende og alltid henter posten etc..

Det jeg reagerer på i denne saken er at han ikke har fortalt noe til henne før politiet kommer på døra...og skal ha hennes forkynnelse..

Skrevet

Det hadde vel vippa for meg. Men synes det må være rart¨å ha så lite innsyn i økonomien.

Skrevet

Tror jeg skulle hatt en forklaring på hva pengene hadde blitt brukt til.

Skrevet

Veldig enig der..det ville aldri skjedd her hos oss fordi her vet vi nøyaktig begge to ha som går til regninger hver mnd..

Skrevet

Hadde blitt deng og på hodet ut da ja...men nå er jeg smartere enn som så og har en mann som er flink økonomisk og har selv like mye med økonomien å gjøre... Skjønner ikke at noen kan være så teite at de ikke har innsyn i familie økonomien..

Skrevet

er det pappan min du snakker om?

Dette skjedde nemlig med mamma... pappa ville skilles rett etter hun fikk vite dette, så hun tapte alt hun har lagt inn i i huset, i tillegg sitter hun igjen med en tvungen betalingsordning på 300 000. (grunnen er at han har satset alt på et firma som tilslutt gikk konkurs)

Hun visste ingenting om dette... i tillegg har han en regning på 30 000 som står i hennes navn, som ikke har blitt betalt. Nå får mamma ikke lån elller noe, siden hun fikk betalingsanmerkning pga dette...

Koslig fyr dere.....

Skrevet

Men hadde det stått en politimann på døra med den saken i hånda.

Da tror jeg at jeg hadde trodd det var aprilspøk.

Jeg tror ikke jeg hadde tatt det seriøst før mannen min hadde innrømmet det :o(

Skrevet

Uff...veldig lite koselig å høre...men mener jeg har lest akkurat det du skriver et sted for ikke så lang tid tilbake...i et blad eller noe?? Stemmer det??

Forferdelig at man vil andre mennesker så vondt..

Skrevet

det var ei dame på tv2 for litt siden, men så og si samme sak. Men det er ikke mamman min.. men en helt lik sak! Den dama slapp og betale lånet til mannen pga et eller annet.. mamma sjekket opp saken, og det gikk ikke med henne.. så hun må betale... :(

Skrevet

Ja, akkurat!! Trist å høre..

Skrevet

Hadde vært rimlig sinna da ja, bare så synd jeg ikke ville hat noen dør å kaste ham ut av lengre.

Skrevet

Da hadde jeg tatt med meg mine eiendeler og barna, fått med et nytt sted å bo og lagt igjen skillsmissepapirene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...