Gå til innhold

andre som ammer ofte om natta? 4mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min spiser/våkner fra hver time til annenhver på natta, både for å spise og kosespise..

 

andre?

 

hører bare de som sover hele natta, eller ammer et par ganger..

 

gutten min har natt fra ca 19/20 til 7/8 tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ammer 1-2 ganger på natten. min er 3 uker!

Skrevet

Ammer fortsatt et par ganger om natten - 8mnd

Skrevet

Da gutten min ble fire mnd ville han ha mat enda litt oftere om natta enn han allerede fikk!

Helsesøster nølte ikke en gang med å anbefale et lite grøtmåltid om kvelden.

Må sies at gutten min er stor, så de venta nok bare på at han skulle trenge litt mer enn bare pupp :)

Skrevet

legger han 7, spiser 11 tiden og sover til 5 tiden spiser og sover til 8-830

 

vet ikke om du regner kl 23 00 som natt, men hvis ikke så våkner han en gang.

 

de trenger ikke mat så ofte når de er 4 mnd.

jeg ville gitt han sutt før han våkner skikkelig. prøv å gi han sutt noen ganger for å drøye tiden mer og mer slik at hantil slutt ikke våkner

 

også viktig at han spiser ofte på dagern for å fylle "lageret"

 

Skrevet

4 mnd her.... Gullet spiser alt fra 1- 6 ganger om natten! Er så sliten av det......

Skrevet

Jeg ammet også hver til annenhver time om natta når Leah var 4 mnd. Begynte med velling av mm og maisgrøtpulver, ga henne det på flaske om kvelden og etter det bedret det seg. Du kan selvsagt også gi det som grøt:) Nå er Leah 6 mnd og spiser 1-2 ganger om natta, men våkner gjerne for litt vann eller smokken noen ganger også..

Skrevet

min jente på snart 5 mnd er våken alt fra 2-7 ganger i løpet av natta og sånn har det holdt på siden jul. Har ho i seng til 22. Har nå begynt med grøt for å se om det kan gi meg litt roligere natt, vært bare oppe to ganger de siste nettene. Min tulle er så opptatt av alt som skjer rundt ho på dagtid (tom av ilden i ovnen) at ho nok ikke spiser seg ferdig (og det får nok jeg igjen for på natta. Gjør seg ferdig i løpet av 5 minutter. Så nå har jeg innført ekstra amming på dagen på soverommet.

Skrevet

4 månder her også.

I begynnelsen var jeg oppe en- toppen to ganger om natten.

Nå er jeg opp rundt 3.

Hun legges kl 19, og sover til rundt 9-10

Skrevet

Snuppa er 3 mnd og de første mnd var hun oppe annenhver time, men nå ser jeg at hun våkner mindre og mindre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...