Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 gutten min spiser/våkner fra hver time til annenhver på natta, både for å spise og kosespise.. andre? hører bare de som sover hele natta, eller ammer et par ganger.. gutten min har natt fra ca 19/20 til 7/8 tiden
mæjah Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg ammer 1-2 ganger på natten. min er 3 uker!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ammer fortsatt et par ganger om natten - 8mnd
ifie Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Da gutten min ble fire mnd ville han ha mat enda litt oftere om natta enn han allerede fikk! Helsesøster nølte ikke en gang med å anbefale et lite grøtmåltid om kvelden. Må sies at gutten min er stor, så de venta nok bare på at han skulle trenge litt mer enn bare pupp
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 legger han 7, spiser 11 tiden og sover til 5 tiden spiser og sover til 8-830 vet ikke om du regner kl 23 00 som natt, men hvis ikke så våkner han en gang. de trenger ikke mat så ofte når de er 4 mnd. jeg ville gitt han sutt før han våkner skikkelig. prøv å gi han sutt noen ganger for å drøye tiden mer og mer slik at hantil slutt ikke våkner også viktig at han spiser ofte på dagern for å fylle "lageret"
Krokka og prinsessa Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 4 mnd her.... Gullet spiser alt fra 1- 6 ganger om natten! Er så sliten av det......
Mammapudding Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg ammet også hver til annenhver time om natta når Leah var 4 mnd. Begynte med velling av mm og maisgrøtpulver, ga henne det på flaske om kvelden og etter det bedret det seg. Du kan selvsagt også gi det som grøt:) Nå er Leah 6 mnd og spiser 1-2 ganger om natta, men våkner gjerne for litt vann eller smokken noen ganger også..
skytta76 Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 min jente på snart 5 mnd er våken alt fra 2-7 ganger i løpet av natta og sånn har det holdt på siden jul. Har ho i seng til 22. Har nå begynt med grøt for å se om det kan gi meg litt roligere natt, vært bare oppe to ganger de siste nettene. Min tulle er så opptatt av alt som skjer rundt ho på dagtid (tom av ilden i ovnen) at ho nok ikke spiser seg ferdig (og det får nok jeg igjen for på natta. Gjør seg ferdig i løpet av 5 minutter. Så nå har jeg innført ekstra amming på dagen på soverommet.
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 4 månder her også. I begynnelsen var jeg oppe en- toppen to ganger om natten. Nå er jeg opp rundt 3. Hun legges kl 19, og sover til rundt 9-10
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Snuppa er 3 mnd og de første mnd var hun oppe annenhver time, men nå ser jeg at hun våkner mindre og mindre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå