vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 sjekket på den lappen jeg fikk etter jeg hadde vært på ul og der står det at placenta plassering er anterior.. hva betyr det???
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Betyr foranliggende morkake. Altså at du har den på fremsiden..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 oki... kjedelig da.. hehe... da kan det vel enda ta noen uker før sambo kan kjenne spark??? er 20+2 nå.... kjente det utenpå før med vesla så derfor jeg måtte sjekke hvordan livmoren lå...
*Super*Mamman* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har også morkaken på fremsiden, men kjente alikevell spart fra utsiden i uke 19.. Men ofte kjenner man spark og bevegelser senere når en har en sånn morkake...
Nordlyspar♥ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 er i uke 24, og har såvidt kjent spark utenfra en gang, ganske langt nede.. har også morkaka forran... pappan har ikke kjent noe enda, såååå skuffa hver kveld når han ligger å kjenner på magen ... men nå skal det sies at jeg har jo litt padding på magen også da, hehe
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 ser ut som jeg må belage han på å vente noen uker til da gitt... stakkars sambo som har gledet seg sånn...
Nordlyspar♥ Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Sambo spiller the simpsons introen med mobiltelefonen til babyen hver kveld, hihi.... jeg hater the simsons, men den gleden skal jeg ikke ta fra han , hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå