Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hi, i was wondering if you could take a little peek at me? my birthday is 4th of october 1983, i have a little boy born on the 17th of november 2005. I just broke up with my samboer of 3 and half years, 3 months ago, his birth date is 04th of august 1978. me and our son have moved on our own into a little leilighet, we moved in romjul. do you see anything thing in my future, like job, love or future family? i am very curious, many have said that me and my samboer where going to have another kid, but as i look at things today it doesnt seem like it hehe, i still love him alot, but maybe we both can get some good from being on our own?. the main reason for our breakup was because of my supposed best friend, who decided that she wanted him. her birthdate is 19th of november 1979. do u see any future problems with her? she is totally evil :S. thanks for taking the time to read this :-).
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 can u see now? :-)
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 yeah :-) i understand norwegian :-) im just slack at writing it hehe you can write in norwegian )
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 OK;) hehe;) Jeg ser ikke at dere blir sammen igjen, men jeg ser at du har veldig godt av å møte andre menn;) Du trenger å komme deg ut, date litt og titte rundt;) Jeg føler du vil møte en annen mann jeg, og at det skjer innen ett år..og jeg ser 2 barn til. En gutt og en jente! Jeg får opp en fulltidsjobb for deg om ett år også.. og lurer på om det dreier seg om barn? Angåene venninnen din: få henne ut av livet ditt!!! Hun er ikke bra for deg!
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 thanks for your responce ), oh yeah she is defiantly out of my life now! hehe thank god, she was one person i never ever want to have contact with again :-). I am hoping to get a barnehage job :-), so that sounds pretty cool! :-) I hope i do meet a nice guy soon :-) thanks again )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå