Gå til innhold

Hvordan er formen, dere som er 10-11uker på vei da??:)


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Her begynner formen å bli bedre. Har vært sykmeldt siden uke 7 pga kvalme og oppkast.. Nå kaster jeg ikke opp lenger, og har helt kvalme frie dager innimellom!:)

Ellers føler jeg meg småfeit...hehe. Har gått opp nesten 2kg faktisk..de kg har kommet nå plutselig, etter jeg sluttet å kaste opp... Er også veldig trøtt, og trenger mye søvn.. Magen ser jeg godt selv, men folk rundt meg ser den nok ikke enda...:) Er 2.gangs gravid..så spennende å se om magen kommer tidligere denne gangen..:)

Hvordan har dere det da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Formen min har vært i grunn bra hele veien og jeg er kjempeglad for det... =o) Jeg har kun ømme bryst, er litt mer trøtt enn vanlig og blir kun litt småuggen hvis jeg blir for sulten... Men jeg klarer ikke å nyte tilværelsen før vi har kommet over den magiske grensen og vi har vært på første kontroll... Jeg synes synd på dere som har vært dårlige så langt i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver nesten mitt svangerskap så langt:) Jeg har også vært kvalm og kastet opp frem til nå, men de to siste dagene har alt blitt mye bedre!! Håper det varer!!

I dag har jeg vært på skitur, og det var deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har væt sm i to uker snart pg kvalme..men d beg å gi seg nå..:)

men blir spennende å beg på jobb igjen..d er en veldig fysisk krevende jobb så jeg får se hvos lenge d går..ellerser jeg trøtt..å av og til veldig gretten..sånn så i dag..vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..vil ikke legge meg,vil ikke snakke vil egentlig ingenting..skulle gått tur ,da løsner d som regel..men så er d dette å komme seg ut i regnværet da..å halvveis storm..

men utenom d så går d vel bra hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. nei her e vel formen helt elendig.bir verre å verre for hver dag, har hyperremisiss eller no sånt:( men men det er vel bare å hold ut ei stund te... hadde det hele forrige svangerskap å.men vet det blir helt borte når ongen er født:) så det er vel verdt det selv om det er vanskelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 10-11, og kjenner meg 100% igjen i det Sol*i*magen beskriver. Trött og uggen, og kvalm og svimmel mest når jeg blir sulten. Hjelper med multivitamin og jern på morgenen, syns jeg. Var hos "barnmorskan" her i Stockholm på förste besök i går, men de gjorde ingen andre tester enn blodsukker, nyrer, blodtrykk osv. Fortsatt altfor nervös for å kunne ta gleden helt innover meg... Ser frem til det har gått 3-4 uker til, så jeg kan slappe mer av:) Har dere fått mage enda, dere andre i uke 10-11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm hele tiden.. Kaster opp litt mindre denne uka hittil. Har vært sykmeldt i 2uker nå, det har nok hjulpet siden det er mye stress på jobb.. Håper jeg kan fungere igjen snart.. Satser på jobb igjen mandag:)).

Hatt norovirus=omgangssyken oppi dette og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har egentlig vært uforskammet bra hele veien... Var kvalm i ca 4 timer i én dag... :-S Men hadde en del stikking og ubehagelige murringer i magen. Det var veldig slitsomt en lang periode.

 

Nå er jeg egentlig bare utrolig trett innimellom. Så trett at jeg kjemper for å ikke bli irritert på de rundt meg og si dumme ting som de ikke fortjener...Har vært så trett og sliten at det verker i hele kroppen på en måte. Har også hatt vondt i hodet et par døgn. Men det er ikke så ofte at jeg er sååå utrolig trett.

 

De første ukene følte jeg meg veldig gravid og det tok tid før jeg ble mer vant til tanken. Nå er det derimot slik at jeg noen ganger "glemmer" at jeg er gravid! Gleder meg til å få mage slik at jeg føler meg gravid igjen. Nå tenker jeg mer slik: er jeg virkelig gravid? Kanskje det bare var en drøm? For det er ikke så mye som minner meg på det egentlig... Utenom kostholdet mitt og at jeg fortsatt har litt ømme bryster...

Jeg skal snart på ultralyd da! Der vil jeg nok få en liten påminner ja! .-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker på vei, føler meg som en vandrende hval, er så oppblåst og fæl. hehe, idag var det faktisk en 3-4 stykker som spurte meg om jeg var gravid, så oppblåst og rund er magen.. Litt hyggelig på en måte, liker å klappe på den, men litt kjedelig å vite at forhåpentligvis så er den borte i morgen tidlig. Ellers er formen helt okey, kvalm og uggen hver morgen, men går bra etter en time eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på min 11. uke i dag. Og formen har vært ganske dårlig til tider. Jeg er bare kvalm da. Kaster ikke opp.... Så jeg går ikke ned i vekt akkurat.... hehe. Synes det er mange bukser som har begynt å bli trange ja....

Men føler at kvalmen begynner å gi seg litt nå. Og det er utrolig deilig..... Men egentlig har jeg vel vært heldig... For jeg har ikke kasta opp en eneste gang. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...