Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan satte barnet ditt seg opp selv første gang?

Her har alle mine tre valgt litt utradisjonelle måter.

Førstemann lå på magen på gulvet, så spredte han bena mer og mer fra hverandre til han lå i spagat og så skjøv han seg bakover/oppover med armene mens han samlet bena sammen foran seg til han til slutt satt oppreist. Samme prosedyre, bare omvendt, når han skulle ned igjen. det så helt sykt ut, hehe... tok vel noen uker før han satte seg opp den mer vanlige måten.

Mellomste begynte med å reise seg opp på kne, og når han så skulle sette rumpen ned satte han den over ene foten og vred rundt den andre, og dermed satt han. en ukes tid etterpå satte han seg opp skikkelig

Mini heiste seg også opp på kne først, så setter han rumpen i gulvet og vror frem først ene foten, så andre foten og så sitter han der. Han begynte med dette for en uke sidne og setter seg fortsatt ikke opp på den vanlige måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, synes jeg ser spagaten :-)

Her var det opp på alle 4 for deretter å "slenge" seg rundt til sittende stilling, var noen ganger det gikk litt fort og hun endte opp rett i gulvet, men da var det bare opp igjen. Hun ble helt besatt av å sitte når hun klarte det, så da var det sette seg opp, legge seg ned, sette seg opp, legge seg ned i laaaaaaaaaaang tid.

Skrevet

Hehe... Ja slik er det her også, mini elskerå beherske nye ting, gjør ikke annet for tiden enn å sette seg opp, legge seg ned, sette seg opp igjen osv :-) Uken før var det reise seg opp, men han sliter fortsatt litt med å komme seg ned igjen da.

Det med eldstemann var i grunnen litt artig for folk kom helt ut av samtalen når de så ham sette seg opp, det så virkelig rart ut, så de så alltid storøyd på meg med et "så du det der? Pleier han å gjøre sånn? herregud så myk han er da!", absolutt alle kommenterte det, hehe...

Skrevet

hehe, ja tviler ikke et sekund på at den spagaten var en skikkelig showstopper :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...