Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 at voksne mennesker sitter her å skrive så mye nedlatende og frekt om forskjellige mennesker. Det er helt forkastelig! Ikke rart det er krig. Lurer på hva dere "lærer" barna deres!!
Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor dinbaby gidder ha et slikt forum som oppmuntrer til slike innlegg engang.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Kun for at vi elsker å plage likskiten ut av ande samfunnstapere vi ikke får lov til å mobbe i fritiden vår det tjukka!! Så tuen takk for at du serverer deg selv til oss her inne:-)
Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 Vanligvis holder jeg meg for god til å svare på slike tåpelige fornærmelser du kommer med i innlegget ditt. Hvordan vet du om jeg er tykk? og hvorfor må du alltid gi folk kallenavn? Har du ikke noe bedre å si kanskje? Ikke det at jeg føler mæ tråkket på eller noe,men jeg skjønner bare ikke hva det gjør med din selvfølelse å rakke ned på andre slik du har for uvane å gjøre?
Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Om jeg er tykk eller ei har jo absolutt ikke noe å gjøre med mitt innlegg?? Jeg foretrekker å diskutere med folk som klarer å forholde seg saklig! Bare så det er sagt!
prekæs Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 er det noe å bry seg om? Skulle jeg tatt meg nær av hvert innlegg her inne om gamle mødre, hengepupper og utearbeidende hadde jeg skiftet forum forlengst. Er det så nøye æ?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Du saklig??? Du kommer jo inn her med fråden flygende ut av kjeften å glefser rundt deg som en annen rabiesbefengt sumpneger i innlegget ditt!! Den måten du diskuterer på passer seg best på besteforeldredebatten eller sexdebatten, så vennligst fuck off og la oss snille være i fred her inne!! slike notoriske drittkastere som deg som lider av en ond form for personlighetsforstyrrelse har jeg lite til overs for:-)
Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Du er god å fantaserer skjønner jeg!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 "god å fantaserer"???? Ikke rart du er sur, når du ikke kan å skrive og lese!! Tror ikke du skjønner så mye jeg vennen:-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Hvis du ikke er det minste ironisk er du ufrivillig überkomisk. Så her står du ved ett av livets veiskiller - bli ledd av eller ledd med.
Bulikuli Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2008 nei,for du har ikke forstått noe av det jeg har skrevet hittil? Du som alle andre skjønner vel at man kan komme bort i taster når man skriver og at man kan hoppe over skrivefeiler når man leser korrektur? Du henger deg bare opp i små ting når du ikke har flere gode argumenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå