Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har no nesten bare klær i str. 50!!! Noen bodyer i str. 56.... Huff...
nr 4 er her<3 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hadde nesten bare tøy i str 50 når jg ventet den første å d var ikke mye av d vi fikk brukt så de andre gangene har jg kjøpt 56 å 62 så får man heller bare brette litt i armene visst det blir litt for stort..
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hehe... det samme har jeg.. mange bodyer i str50.... så får håpe vi får bruke det litt iallefall..... men har veldig mye i str56 å oppover også...
nr 4 er her<3 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 man pleier jo å få mye etter en fødsel så kan jo hinte litt om at dere ønsker dere litt større størrelser=)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 hehe.. det har jeg allerede gjort ) har sagt til alle at vi ønsker oss str fra 62 å oppover... har ingen klær fra 62.... ) men er første gangs så har ikje sååå veldig mye peiling.... men det går nok fint )
lille sprelle Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Har fått "tilsagn" på en masse brukt fra venner. Ser hva jeg får også får jeg ønske meg etter det. Har ikke peiling selv jeg!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Omvendt her, har kun 1 body i 50, resten i 56 ... Skikkelig irriterende å ikke vite hvor stor denne babyen blir altså ;-)
Nubbi & bittelillen Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Vi har ikke kjøpt så mye siden vi ikke vet hva det blir, men litt i nøytrale hvite farger har det jo blitt :-) Lurer på hvilket vaskepulver og evt. tøymykner dere bruker. OMO & Blenda eller noe parfymenøytralt og allergisikkert?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Blenda Sensitivt Hvitt, Blenda Sensitive Farger, Blenda Sensitiv Tøymykner og har faktisk kjøpt Milo Parfymefritt til ull. Så da blir det nok bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå