Gå til innhold

å herreguud han er jo sulten hele tida..

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke mere..like før jeg begynner med mme..jeg orker ikke sitte som en melkefabrikk 24 timer i døgnet...nå griner han igjen..vil sikkert ha pupp igjeeeen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanlig at de er sånn innimellom.

Husker jenta mi sovne på puppen hele tiden når hun var mindre, så hun ble jo aldri mett og ville derfor ha mat hele tiden... Det er ikke det som skjer til deg da?

Skrevet

Hvor ofte vil han ha mat da?

Skrevet

Fløes ut som hele tiden..Hver halvtime..noenganger oftere..Sliter med såre brystvorter, har en vilter 3 åring hjemme i dag også, og han kjeder seg stakkars..Pappaen er på jobb så jeg er alene med dem til klokka 2300 i kveld..Hurraaa :(

Skrevet

Vet hvordan det er, har vært alene med kolikkbaby som ville ha pupp hele tiden og to andre små barn, er ikke gøy nei... Men det går seg til, ikke gi opp, han er jo så liten enda.

Skrevet

Forskjell på å gi opp helt og på å gi en flaske innimellom.... Får du hvilt puppa dine og lada opp litt også:P hehehe

Skrevet

Er det noe bedre å sitte å gi han flaske hele tiden da??

Du visste vel dette,sånn er det bare... du får begynne med mme for at du ikke gidder å amme..!*ristepåhodet*

Skrevet

Jeg sa nå "en flaske innimellom" - sånn av type MME et par ganger i uka, kanskje for å se om det hjelper, kanskje han blir mettere av mme da vettu. Ikke kom her og vær besserwisser, lizzom daah..

Skrevet

De er slik i begynnelsen. Følte jeg satt med puppen ute konstant de første par månedene, men slik er det bare. Det roer seg etter hvert. Selv om det er slitsomt får du være glad gutten din har matlyst, det motsatte ville vært mye verre!

Bruker han forresten smokk? Datteren min hadde voldsomt sugebehov, og hang i puppen dagen lang. Hun overspiste og gulpet MASSE. Så prøvde vi smokk da hun var to mnd, og fra da av måtte jeg passe på å ta henne opp regelmessig så hun skulle få nok mat. Fra å ville ha mat hver halvtime, sa hun bare i fra hver femte time, og det ble for lite.

Skrevet

Du er en melkefabrikk 24 timer i døgnet:) La huset flyte, snart går det mye bedre. Og så lettvint nå som det går mot sommeren. Strandliv og maten klar på et øyeblikk. Stå på:)

Skrevet

Det var da heller ikke til deg da DULOSTEN!

Skrevet

Ja, amming er en hard jobb, men absolutt verdt det.

Kanskje han har en økedag?

Skrevet

Ååååååååå..... Kjenner jeg savner amminga, jeg nå! Det var jo så koselig! Husker jeg også ammet "hele" tiden innimellom, men synes det bare var kos. Men nå hadde ikke jeg såre brystvorter, da...

Skrevet

Nå har jeg tatt meg en varm dusj..Puuh føler meg litt bedre :) Har ikke tenkt å gi opp enda, men i dag er jeg bare såå sliten..Tenkte å være snill å la Kevin få en fridag, men han kjeder seg jo hjemme. Jeg har ikke orket å gå ut i dag. Skjønner han godt...I morgen skal de på zoologisk museum, håper han får det fint der...

Skrevet

Kan legge til at jeg også synes det er koselig å amme han..Han lager så søte koselyder :) Ammingen har gått knirkefritt hittill

Skrevet

hvis du har såre brystvorter er jo teknikken din feil.. det skal ikke gjøre vondt å amme og du må huske å la de tørke mellom slagene..

Skrevet

"Er det noe bedre å sitte å gi han flaske hele tiden da??" Hehe, smarteste utsagnet til nå...

*ristepåhodet* av det utsagnet jeg.

Skjønner du har vært av de heldige og sluppet å gi mme.

Over til hovedinnlegger: Han har kanskje økedøgn, ingen foreldre som kan hjelpe deg litt da? Ellers får du prøve å tenke positive tanker:) Alle fordeler med mm, alle ulemper med mme. Ingenting du kan friste eldstemann med, hender man må la noen prinsipper fare (vet ikke om du har mange av da:) og "kjøpe" eldstemann litt. Bare en liten ting, men la han tro han virkelig har gjort det stort:)

Ønsker deg lykke til, det er en slitsom tid, men du verden, for en tid:)

Skrevet

såre brystvorter har jeg kun fått de siste dagene, siden han har trøske i munnen..aldri hatt noen problemer med dette før..ammet i snart 4 uker

Skrevet

Men om han har trøske, så må både du og han få behandling for det.

Det er nok derfor brystvortene dine er vonde

Skrevet

visste ikke at man trenger bahendling?

fikk beskjed å prøve farris i munnen hans

og prelan til meg

Skrevet

Trøske er sopp.

Og purelan hjelper ikke mot det.

Skrevet

du må huske på at han har økedager hver 3 uke ca....jeg også synes jeg sitter ofte med puppen ute :( men det blir nok bedre etterhvert som de blir større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...