Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvem gjør det? Har vasket mine nå, og de er forferdelig skrukkete:)
Sunniva78 har to små Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har gjort det:-) Ble mye finere ja, og så koselig å stå der å stryke...:-) Har lagt på teppe over senga/vogga så ikke det skal støve ned, men må oppi og kikke av og til ja, hehe...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Dette lurte jeg også på i går kveld når jeg hadde vasket mine.... di blir veldig skrukkete etter vask... men prøvde så godt eg kunne å strekke di i vått tilstand.... men får se nå når di er tørre, hva jeg finner på... tror ikje jeg gidder å styke di....
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Sorry, det stryke-husmor-genet finnes ikke hos meg. Får se hvis jeg havner veldig på overtid og kjeder meg ekstremt ... Men enig i at det ser mye bedre ut med nystrøket sengetøy, ja. Jeg får sikkert kjeft av Mamma for å ikke gjøre det - hehe.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Nei, det hadde jeg virkelig ikke giddet. Hater å stryke- gjør det ikke mer enn absolutt nødvendig. Men mine ble ikke skrukkete etter vask. Bruk skyllemiddel og ikke for mye sentrifugering. Eller kast i tørketrommel istedet.
Nubbi & bittelillen Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg kommer til å strykedynetrekkene ja, de er jo bare litt større en våre putetrekk så det går jo fort. Dessuten er det bra å begynne strykeøkten med noe som er lett før jeg starter på blusene mine...hehe..
Ildfluå Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har nettopp begynt å stryke. Da stryker jeg iallefall dynetrekkene. Og skal ta en omgang på gulpeklutene og endel av babytøyet. Men det blir nok bare nå før fødselen, er ikke noe strykedame til vanlig :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 jeg har gjort det. Men det blir nok eneste gangen jeg gjør det ja Er ikke noe glad i å stryke, men tenke at det skulle være litt ekstra fint første gangen babyen bruker det
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 er det meningen dere skal stryke sengetøyet, gulpekluter og babyklær etter hver gang dere har vasket det??? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå