prekæs Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ...som gjør alt for å se ut som de er på tenåringsdatterens alder. Det er vel mye verre en feite romper, eller? Bestemor med piercinger i bryn og navle, hoftebukser slik at navelen vises og beltelengde på skjørta. Noen som foretrekker en slik mor, nå som det er sååå viktig med unge besteforeldre?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 synes det er morsomt med tuppetde østrogenbomber som er fullstappet med hormoner og som har passert 50, men oppfører seg som om de var 13:-)
M by M Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ser deg for meg prekæs! ;-) Min mor er snart 42 og en ung bestemor, men hun ser helt normal ut. Det "kjipe" er at jeg ser ut som jeg er 17 (har blitt spurt om det litt for mange ganger i det siste) og da tror folk at mamma er mora til dattra mi og jeg er storesøster når vi er i byen sammen og sånn. Vi sier bare ja vi, og ler av det... ;-) Men, slett ikke kult å bli tatt for å være 17 når jeg snart er 24 og snart mamma til 2...uffameg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå